掃呢頁CODE去手機

2020年8月21日 星期五

【王梓軒幫手力谷】王君馨念念不忘 今時今日自資出歌 #王君馨 #王梓軒

【王梓軒幫手力谷】王君馨念念不忘今時今日自資出歌19分鐘前港姐出身的王君馨,拍劇有成績後,喜歡唱歌跳舞的她,一直念念不忘做歌手。日前她為自資6位數推出 ...




  • 【王梓軒幫手力谷】王君馨念念不忘 今時今日自資出歌
  • 19分鐘前




港姐出身的王君馨,拍劇有成績後,喜歡唱歌跳舞的她,一直念念不忘做歌手。

日前她為自資6位數推出新歌〈Casada〉拍MV,更獲老友王梓軒撐場,一起開IG直播分享歌手生活。他笑言君馨婚後性感,在MV中十分突出,效果豐富。

「拍〈Casada〉學多咗MV的攝影,燈光,舞蹈,拍攝過程,發覺自己對MV的拍攝真係有好大的興趣!嚟緊拍多幾個導演同camera man,有可能將會試吓做MV導演。因為黃昏好短暫,短shot 拍完冇睇就要拍下一個鏡頭,如果時間許可,我可以再tune多少少眼神同咪嘴,咪嘴時嘴部動作要誇張啲!」君馨說。

「係㗎!唱緊歌同咪嘴個樣唔同,反而個口郁得大啲就似live。」梓軒亦同意。

其後兩人又分享唱歌要識搵返自己把聲,王君馨負責今次新歌的作曲、填詞部份,幾乎一手包辦,頗有音樂天份。MV推出至今,點擊已超過30萬,成功打入歌曲榜。

mv入面,王君馨有落水鏡頭。

這個甫士加埋日落背景更靚。

一班工作人員開工中途影大合照。

難怪老友王梓軒指她愈來愈性感。

王君馨本身有舞蹈底,是故mv入面有好多跳舞場面。

----------------------------

守住新聞自由 和你撐計劃每月$300起撐《壹》仔

按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!