掃呢頁CODE去手機

2020年8月21日 星期五

【親密過何君堯姪仔】港姐黃婉恩指攬啜鬼妹3歲認識 早將對方當家人看待 #港姐

今屆港姐候選佳麗黃婉恩(Yancy),繼被《蘋果》讀者踢爆是立法會議員何君堯親姪何俊彥的女友後,早前再被《蘋果》讀者提供多張Yancy跟鬼妹嘴對嘴及胸 ...






今屆港姐候選佳麗黃婉恩(Yancy),繼被《蘋果》讀者踢爆是立法會議員何君堯親姪何俊彥的女友後,早前再被《蘋果》讀者提供多張Yancy跟鬼妹嘴對嘴及胸貼胸的親熱相,疑她在跟何俊彥拍拖前曾有一段「SheShe戀」。

今日Yancy出席錄影時被問狂野攬啜鬼妹一事,她表示跟對方由3歲識到現時,早已當成屋企人看待:「係一個誤會嚟,呢個係我個朋友,識咗好多年,由3歲識到而家,佢係我小學同學,我當佢我屋企人。」不過她又直言媽媽看過該照片後,亦覺得不應該跟對方那麼親密:「所以後來都冇喇,同埋呢張相都好舊喇,係2012年upload嘅。」至於男友是否有詢問,她則表示沒有,因為男友知道對方是她的好朋友。

問到會否擔心夜蒲照片出街後影響形象?Yancy就表示沒有,皆因她謂當時正參與生日派對或慶祝活動,又表明自己沒有去夜店。

黃婉恩今日指該自己攬啜的鬼妹從3歲開始認識,早已將對方當家人看待。


黃婉恩與鬼妹嘴咀,被質疑玩Sheshe。(讀者提供圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!