掃呢頁CODE去手機

2020年8月21日 星期五

【出櫃真言】44歲小肥親揭有女性恐懼症:俾女仔掂吓都驚 #小肥

「28歲前我俾女仔掂吓都驚」、「我有女仔恐懼症」、「我3、4歲知道自己係(同性戀者)」——小肥說話好真。同性戀不是罪,每人都有追求愛的權利,雖然已經是 ...






「28歲前我俾女仔掂吓都驚」、「我有女仔恐懼症」、「我3、4歲知道自己係(同性戀者) 」——小肥說話好真。

同性戀不是罪,每人都有追求愛的權利,雖然已經是2020年,但出櫃仍需要勇氣,被網民評為「唱得好但紅唔起」的小肥(徐智勇),現在44歲之年,才敢站出來承認同志身份,原來背後最大的障礙,是擔心被人話抽水!

小肥在陳志雲的節目中出櫃,當日記者邀約小肥做專訪,他回覆:「我唔想做專訪住⋯⋯因為唔想藉住呢樣嘢好似招搖撞騙咁,四圍講博宣傳放大自己!因為我覺得其實好似正面為多,我驚畀人有一種抽水嘅感覺!我唔想抽LGBT(性小眾的統稱)水!」考慮了兩天,小肥才答應做訪問。

這天,出櫃後的小肥現身接受《蘋果》專訪,眼神仍帶點忐忑,「節目係錄影,錄完返去手都仲震緊、仲驚緊,出街嗰日好緊張,收到好多訊息打氣加油,但我都係好緊張,你問我可唔以做訪問?我都未ready好,而家心情開始唔緊張,好多留言話多謝,原來我行出嚟講,會賜畀佢哋勇氣同希望,自己多咗份使命感,以過來人身份發聲,唔使驚,你唔係孤獨。」

小肥唔驚公開同志身份,卻擔心被人話抽水,「好驚呀,自己覺得今時今日出櫃,未必係一件壞事,甚至分分鐘對一個artist嚟講,你可能突然間唔同咗等級。我從來冇覺得呢樣嘢係貶嘅,而家我出嚟咁講,會唔會有啲人話:『係咪小肥呢排冇乜新聞?』我好驚,我從來都驚,我唔擔心俾人話你係(同志),反而擔心俾人話你做乜抽水。」

44歲,人生走了一半,小肥不再隱瞞性取向,回想以前的恐懼,「始終同性戀喺呢個所謂正常社會裏面係小族群,當然而家開放咗,但以前唔係嘛,我以前仲要喺澳門,而家澳門都仲未好開放。同埋由細到大生活圈子裏面,冇一個係同性戀,冇一個人可以分享同傾訴,咁我可以點呢?惟有融入佢哋,喺度裝,直至28歲,我覺得忍唔到,做乜仲要咁呢,喺台灣交友網站認識到朋友,有傾訴對象,慢慢擴闊圈子。」

在攣與直之間,小肥亦曾掙扎過,「28歲前都問過自己點解會咁?我覺得好矛盾,嗰陣時我掙扎緊,我都想融入返你哋,但無奈我嘅喜好同感覺話畀我知,我唔可以扮你哋,我扮唔足!我可以同你扮晒喺度講,嗰個女仔幾好喎,但可能去到唔係色情只係普通揼骨,我都唔想去。我嘅喜好係極致到,28歲前我俾女仔掂吓都驚,我唔係唔鍾意女仔咁簡單,我直頭係怕,恐懼女性!」

對女性沒興趣的小肥,卻曾被女仔表白,那次經驗,令他手足無措,「我冇同女仔拍過拖,但有被女仔追過,我驚,當時20幾歲,哈哈哈,以前澳門一齊參加唱歌班,記得有次落堂,突然間有個女仔捉住我衝出門口,跟住『ererer⋯⋯我鍾意你。』我第一個反應:『吓,我未準備好,畀啲時間我。』其實我好細個,3、4歲已經知自己係(同性戀者),譬如有個男補習老師,夜晚用電單車車我返屋企,嗰時我已經覺得好好⋯⋯嗰種感覺,哈哈哈!」

確認自己喜歡男性後,小肥在基吧尋找同路人,不擔心歌手身份被公開,反而覺得好自在,「我去到基吧情況係半公開,飲嘢識咗好多朋友,始終喺呢啲bar度自在啲,冇乜機心冇戒心,我去到喺基吧活躍時已經唔怕,我冇主動公開,但我唔介意畀人知。」

原來小肥好多藝人好友,一早已知他的同志身份,特別是2007年同期出道的深交歌手,「本身同我溝通開嘅藝人好多個都知,第一個知嘅係周柏豪,09年大家拍港台劇,『小肥,你係咪基?』我記得冇答佢,柏豪繼續話:『得啦,唔使扮嘢,一睇就知。』哈哈哈,之後同佢食飯,有帶我嘅ex畀佢睇過,我都有同江若琳、陳柏宇講。」同路人的藍奕邦和盧凱彤,曾合力為小肥寫歌曲《內外》鼓勵,「《內外》係邦寫畀我當時心態,同我講:『如果你冇諗住公開出櫃,其實主內冇問題。』」

公開性取向後,小肥放下包袱,更吸引男性向他示愛,「當然話多謝你,但我已經有嘞,上年10月嘅事,不過佢喺高雄,見唔到,靠電話,佢嚟香港慶祝生日識,朋友介紹,佢唔係呢行,唔知點解我對娛樂圈人冇乜興趣,哈哈,感情?未取代到上一個,啱啱開始啫,未深切經歷,佢細我幾年。佢家人接唔接受?佢屋企人應該唔係好清楚,但我從來唔會顧慮,活在當下。」

至於被網民指唱歌好聽但紅唔起,小肥反而開心,「我已經好好彩,仲可以繼續出歌出碟,起碼開心評價話我唱歌好聽,夠有冇唔忿氣?中間梗有啲,但而家44,已經進入看透人生嘅年紀,將來仲有好多計劃實行,陳輝陽下年帶我去台灣闖,幫我聯絡到林夕,嘩,台灣市場同金曲獎會畀到人希望。」

小肥放眼台灣市場,而出櫃後的他,可能冇得上大陸賺人仔,「其實呢輪我都少咗,大陸有人篤灰,我個名都黃咗。」去年七一大遊行,着黑衣反送中的市民遍地開花,身為澳門歌手、在港發展多年的小肥,都有現身遊行隊伍。「我知道大陸好多聽眾都支持自己,感到可惜唔可以再喺佢哋面前表演,冇辦法啦,惟有睇吓將來有乜機會。」

撰文:余燕儀

攝影:沈健程

攝錄:廖達燊

場地:Next Door Cafe & Bar

髮型:Bowie Lo &Terry @Admix hairstyling

小肥不怕公開同志身份,只擔心被指抽水。


小肥:「28歲前我俾女仔掂吓都驚。」


小肥希望為同志發聲:「唔使驚,你唔係孤獨。」


即場演繹藍奕邦和盧凱彤寫給他的《內外》。


小肥去年參加七一大遊行。(資料圖片)


小肥一早向江若琳坦承同志身份。(資料圖片)


日前接受陳志雲訪問出櫃。(資料圖片)


小肥曾參與林子祥演唱會。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!