掃呢頁CODE去手機

2020年8月21日 星期五

小肥喊爆「出櫃」 #小肥

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}本身係澳門人嘅小肥(徐智勇) ...




本身係澳門人嘅小肥(徐智勇),〇七年過江嚟到香港做歌手。當時佢以「毒男」姿態,唱出金曲〈寵物〉,成功喺香港樂壇站穩陣腳。入行至今都十幾年,小肥一直冇乜緋聞。六年前,有個網紅「慈雲山鄭列瓊」就爆大鑊,話小肥喺微博關注好多半裸大隻男,暗示小肥係「基民」;不過,小肥當時就話:「我唔係基,但唔歧視同性戀。」

日前,小肥上咗陳志雲嘅網上節目《Stephen.傾》,公開「出櫃」。志雲大師好直接咁問佢性取向:「有件事,你同我好似,記者成日問我係咪鍾意男人?有好多人咁問過你,你通常點樣耍開佢哋?」小肥起初都答得好隱晦,支吾以對咁。不過,佢同志雲大師愈傾愈深,話題愈鑽愈入,入到一個位置,唔知係咪大家同聲同氣,小肥好自然咁點頭承認鍾意同性嘅性取向:「係呀!」

佢隨即好似如釋重負,更加眼淚如泉湧:「你真係大師,唔知點解你一問我,我覺得好似係時候要行呢一步。」

小肥同志雲大師,之後就愈講愈多,仲透露自己有拍過拖,先後兩個男友都係圈外人。第二段感情仲維持咗十年,當時男友成日要北上工作,佢就作咗首歌〈你明日回來〉送畀對方添;可惜最終喺一八年分咗手。佢又話作為藝人好難搵對象,有時就會去同志酒吧,搵志同道合嘅朋友傾吓偈。

小肥「出櫃」後,喺社交網留言:「驚魂未定⋯⋯嚇親大家,唔好意思。仲好緊張,但我自豪。」佢班fans立即留言支持,其實咁多人撐,使乜驚啫!

與志雲大師同聲同氣嘅小肥,話唔知點解一見到對方,好自然咁衝開枷鎖,公開「出櫃」。



小肥喺陳志雲嘅網上節目《Stephen.傾》,喊爆公開「出櫃」,場面好感人。



公開「出櫃」之後,小肥喺社交網留言,對於自己踏出呢一步,感到自豪。




鍾意就快D Share啦!