掃呢頁CODE去手機

2020年8月21日 星期五

吳香倫:吳香倫患致命皮肌炎 曾歷喪妻陳榮峻:點解又係我 #吳香倫 #陳榮峻

患難與共!成功譜出「黃昏戀」的無綫藝人陳榮峻、吳香倫恩愛無比,近年更以夫妻檔出演《愛.回家之開心速遞》,朝夕相對,羨煞旁人。惟好事多磨,兩年前,二人於 ...




患難與共!


成功譜出「黃昏戀」的無綫藝人陳榮峻、吳香倫恩愛無比,近年更以夫妻檔出演《愛.回家之開心速遞》,朝夕相對,羨煞旁人。惟好事多磨,兩年前,二人於新婚時,香倫患上肺炎,花了半邊肺,蜜月之旅機乎不能成行,但夫婦亦抱樂觀態度,及時行樂,返港後繼續醫病,不過香倫的肺炎持續,經過近一年多的檢驗和醫治,並先後入院割手指和大髀肌肉組織化驗,最後確診皮肌炎,這個罕見兼病徵不明顯的惡症,於三年前奪去藝人魯芬性命。面對新婚太太患有這個惡症,曾歷喪妻之痛的陳榮峻,心情跌至谷底,他自喻為命運似坐過山車,擔心再失去至愛而心中浮現出「點解又係我」這一句!


夫婦二人接受東網訪問坦言經歷病痛要更珍惜彼此,陳榮峻再向吳香倫派定心丸稱要照顧一世而感動落淚,他表示:「醫生成日都急Call返去Check嘢,都好驚,太太驗出肌肉酵素比平常人高出幾倍,所以佢啲關節好痛,手指又腫,戒指都戴唔落,初頭以為佢類風濕關節炎,佢又話手痹,我以為佢成日打機累事,再見佢啲手甩皮,又以為佢主婦手,我咪幫佢做晒啲家務,最後驗血報告話啲病菌攻擊佢嘅皮膚、心臟、腦、肺,成個人都好攰,不過醫生都有安慰我哋,話好彩發現得早,呢隻唔係最惡嘅菌,我哋先放心,(肺部康復情況理想?)有1/3纖維化,要靠做帶氧運動恢復,所以我哋成日行山!」


問到香倫如何報答老公照顧?她感動落淚稱:「煮餸我唔識但我想學煮畀佢食!」陳榮峻聞言即說:「其實你唔使學,我應承照顧你一世!我哋呢個年紀,最想係日日一齊買餸煮飯,我已經好滿足,無牽掛享受餘生!」


場地:Pier1929@灣仔碼頭



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!