掃呢頁CODE去手機

2020年8月21日 星期五

諸葛紫岐:諸葛紫岐生日 老公扮麵包超人送驚喜 #諸葛紫岐 #超人

同諸葛紫岐講聲生日快樂先!名媛諸葛紫岐(Marie)昨日(20日)37歲生日,雖然今年因新冠疫情關係,冇得好似往年咁喺外地過,不過好在廿四孝老公薛嘉麟 ...




同諸葛紫岐講聲生日快樂先!


名媛諸葛紫岐(Marie) 昨日(20日)37歲生日,雖然今年因新冠疫情關係,冇得好似往年咁喺外地過,不過好在廿四孝老公薛嘉麟(Ernie)同兩個囝囝,為佢搞咗一個,以Marie最喜歡嘅麵包超人為主題嘅童話式生日派對。老公仲花咗好長時間設計,同精心布置派對現場,令現場布滿七彩繽紛的氣球,相當耀眼。


壽星女見到老公嘅精心布置時,不禁開心大叫咗出嚟,Marie帶上一條加冕的綵帶,再配以皇冠成為咗「Birthday Queen」,同時都喺老公眼中的「永遠美麗的女神」,佢哋興奮到即場熱吻,大仔韜韜亦有樣學樣即飛向媽咪索吻,場面溫馨。


生日會驚喜一浪接一浪,當Marie切生日蛋糕時,發現老公同大仔不知所終,原來佢哋去了變身,化身成為 Marie最愛嘅麵包超人同青葱人,Marie雖說老公已經唔係第一次扮麵包超人,但其實每次都會令佢非常感動同難忘,依家最期待出年生日細仔可以加入,三父子一齊為佢慶生。


問到生日願望,Marie說:「希望自己、家人、朋友個個都身體健康、幸福快樂,疫情盡快過去,大家都回復正常的生活!」雖然今年未能同大班朋友一齊起慶祝,不過佢都收到好多朋友送上嘅祝福,佢話:「昨日一起身就收到大家送來的鮮花和禮物、感恩所有愛我的人,有你們真好!」


對於老公的愛和心思,Marie再晒攬着老公等照片,並激罕地首次發文表達對老公的愛意:「昨夜的興奮點,感謝老公和兒子帶給我的驚喜。雖然佛說一切皆是虛幻,但是我還是喜歡那霎那的永恒,在我抱着穿麵包超人服那刻的你,萬物歸零,你是一。老公,你是我生命中所能經歷的,最深切的感覺。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!