網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年9月19日 星期六

王君馨:王君馨腳傷坐輪椅 孖唐詩詠開P驚現神秘男 #唐詩詠 #王君馨

唔通係王君馨老公?藝人王君馨(Grace)近日忙於拍攝新劇《超能使者》,原來套劇尋日開心煞科,當中梗係有Grace嘅戲份,不過Grace就自爆佢竟然唔 ...




唔通係王君馨老公?


藝人王君馨(Grace)近日忙於拍攝新劇《超能使者》,原來套劇尋日開心煞科,當中梗係有Grace嘅戲份,不過Grace就自爆佢竟然唔小心傷咗隻腳,行動不便加上要趕戲,可憐佢要揸住自己架「私家車」輪椅周圍走,最慘嘅係佢冇得自己「開車」,要公司保安幫手推住佢去開工,認真唔方便。


不過鏡頭一轉,同劇嘅唐詩詠就上載咗一張開P慶祝嘅合照,相中見到王君馨、唐詩詠、伍樂怡同劉穎鏇四個女仔頭貼頭咁,一睇就知姊妹團又有新人腳,佢哋仲先後留言話係「一家人」,不過最令人有興趣嘅係眾人身後有塊大鏡,竟然倒映見到有位大隻神秘男負責揸機,咁啱位男士隻手就擋住自己個樣,搞到一班網友係咁估到底係同劇演員,定係神秘男其實係四女之中某一位嘅另一半呢?不過睇見林子善上載當日開P嘅大合照,睇番套衫,原來係陳山聰咋!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!