網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年9月19日 星期六

林淑敏:林淑敏認老公知約許家傑出街:我哋感情真係好 #林淑敏 #許家傑

明嘅…明嘅…「大小姐」林淑敏與「送水輝」許家傑於處境劇《愛·回家之開心速遞》內情侶形象深受觀眾歡迎,而戲外兩人也感情要好,近日一而再被拍到約會,日前還 ...




明嘅…明嘅…


「大小姐」林淑敏與「送水輝」許家傑於處境劇《愛·回家之開心速遞》內情侶形象深受觀眾歡迎,而戲外兩人也感情要好,近日一而再被拍到約會,日前還孖住為同劇的鄭世豪慶祝生日,許家傑更陪住林淑敏睇衫,全程連體嬰般。


今日三人同為《愛》劇開工,對於被指以情侶姿態為鄭世豪慶生,林淑敏表示禁聚令影響下,所有社交活動也有變化:「唔可以再一大班人,變咗4個以內,我哋成班感情真係好好,嗰日買衫係因為第二日出席活動着,個客要求紫色衫,所以食飯前好急咁兜咗個圈。(老公知唔知你哋『約會』?」佢知我哋食飯,同埋尋晚一齊睇個報道,仲話點解我同佢出去又冇畀人影。」


許家傑表示生日飯本身有「細龍太」陳偉琪,後來因對方有工作而甩底,更說:「依家3個人食飯,變咗2對1,其實我哋係有份情,不過係親情嗰隻。(使唔使同女友交代?)感情事我就唔講太多喇!」


而被指為林淑敏及許家傑作掩護的鄭世豪就笑說:「我係『襯』住佢哋幫我搞生日,真係好開心,好多謝佢哋。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!