網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年9月19日 星期六

黃秋生不滿疑似被FB「禁聲」:乾脆永遠封咗我 #黃秋生

FB圖片(左)影帝黃秋生向來都鍾意在FB做分享,自8月底後卻見他少出post,反而轉場到Twitter暢所欲言,他今日在FB留言:「呢度真係九唔搭八, ...




FB圖片(左)


影帝黃秋生向來都鍾意在FB做分享,自8月底後卻見他少出post,反而轉場到Twitter暢所欲言,他今日在FB留言:「呢度真係九唔搭八,忽然又可以發佈,想唔懷疑佢封鎖我都唔得。我自己已經放唔到嘢好耐。全部別人管理。不過話時話,都冇佢咁好氣,儍人有乜好鬧,鬧佢你都儍埋一份。乾脆永遠封咗我喇,唔係我久唔久都會忍唔住講嘢㗎。」秋生不滿疑似被FB「禁聲」,今日出文後,網民即力撐:「你係我最值得欣賞嘅影帝,唔好唔發聲呀」、「久唔久踩下條紅線,佢久唔久着下燈,我哋睇得好開心」、「講多啲,去Twitter都好,國際線」。秋生大呻FB出不到文,他今日回覆《蘋果》時直言:「鬼知做乜。」

秋生懶理疑似被FB「封鎖」,樂得在Twitter開心share,秋生於9月13日有說過:「如果咁X多人犯法被捕,咁你就要諗吓,到底佢哋犯法?定你哋犯緊法啦。」早前有孕婦及兒童被警察濫捕,秋生也看不過眼,9月13日在Twitter留言:「我非常重視保護婦女及兒童。吓?影到你打女人打細路喎。我話我非常重視保護我屋企嘅婦女及兒童。」9月17日再在Twitter說:「今日教大家乜嘢叫唱衰,一件事原本係好嘅你先可以唱衰。相反,一件事原本係衰嘅你先可以唱好。」

秋生向來敢言,不吐不快。(FB圖片)


秋生過去兩個月索性到Twitter暢所欲言。(Twitter截圖)


秋生今日FB留言指近日無故不能貼文。(FB截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!