網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年9月19日 星期六

霍啟剛開live呻對抗疫基金3.0失望 心酸教練無工開去送外賣 #霍啟剛

霍啟剛原定於9月舉行的立法會選舉,出戰體育、演藝、文化及出版界功能組別,不過由於選舉延期,他轉戰社交平台,踩入YouTube做KOL,他今晚就在fac ...






霍啟剛原定於9月舉行的立法會選舉,出戰體育、演藝、文化及出版界功能組別,不過由於選舉延期,他轉戰社交平台,踩入YouTube做KOL,他今晚就在facebook開live,邀請了楊全盛評論抗疫基金3.0幫唔幫到業界。

啟剛在節目一開始就表明對抗疫基金3.0失望,指政府財政雖然險峻,不過在各界都有不足之處,如最初的抗疫基金未有照顧體育界教練,他感慨疫情下不少教練都要送外賣維持生計,為他們感到心酸,更擔心人材流失。書展將於12月重開,啟剛就表示聽到出版界朋友的憂慮:「書展煞停好大損失,唔好講補貼,(如果)有得展,當然最想有人消費,(但)佢哋擔心,若然12月開返,會唔會啲人去晒旅行,個個困咗咁耐,我哋開始回味去旅行,我今晚同老婆去新餐廳,都會影多兩張相,好似去緊旅行,我會提出會唔有啲消費卷,確保佢哋賣到書,會同政府建議。」

他表示政府要擺多一點資源去本地活動:「好似SARS之後佢哋使咗好多錢,希望佢哋可以使返喺本地文藝表演18區的活動。」雖然對政府施政有所不滿,但霍啟剛亦指有些決策,是值得讚揚,他說:「好似每年Rugby Seven係好好,疫情之下好多朋友係去滑水、wakeboard,係唔係可以搞一啲本地關於水嘅活動呢?希望大家走出嚟消費,激活返消費。」最後,在直播的尾聲,他與楊全盛提到關注青少年就業一事,啟剛表明希望可以做實事:「唔係淨係去大型活動上台握手剪綵,同時係要貼地做,一對一聽吓佢哋嘅聲音,好似之前同啲年青藝術家傾過,佢哋需要嘅嘢唔係好多,可能想要marketing渠道幫助、一個地方擺到自己作品,大家攪攪腦汁可以幫下佢哋,同埋都要有商界支持同關注。」

霍啟剛今晚在facebook與楊全盛開live。(facebook截圖)


霍啟剛早前見政務司司長張建宗,表達體育、演藝、文化及出版界在疫情下的困難。(IG圖片)


霍啟剛今晚在facebook平台開live,有不少網民讚好。(facebook截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!