掃呢頁CODE去手機

2020年12月12日 星期六

金鈴12星:【金鈴12星X萬希泉】物業遍布各地!肥媽:最緊要有瓦遮頭 #肥媽

大家學嘢!藝人肥媽早前接受「金槌拍賣官」金鈴主持的繽FUN星網節目《金鈴12星X萬希泉》訪問,肥媽出名投資有道,物業遍布各地,她承認最鍾意買磚頭,因為 ...




大家學嘢!


藝人肥媽早前接受「金槌拍賣官」金鈴主持的繽FUN星網節目《金鈴12星X萬希泉》訪問,肥媽出名投資有道,物業遍布各地,她承認最鍾意買磚頭,因為自小阿媽教落「最緊要有瓦遮頭,可以遮風擋雨」,肥媽說最難忘當年在沙田購置了一個300呎單位,一家八口過着地板當睡床的日子,夜晚去廁所都要借借,但十分開心。


由於她經歷過一段失敗婚姻,故對婚姻有更深了解,肥媽教路「女人要做番女人嘅嘢」,與老公相處時經常扮演弱者。水瓶座代表的肥媽,思想單純,獨立自主,不過肥媽就話自己其實蠢蠢哋,經常被欺騙,想知為何肥媽這樣說?快啲去片咪知囉!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!