掃呢頁CODE去手機

2020年12月12日 星期六

add名人時尚|政府抗疫狂閂場 霍啟剛代呻「我地要交租、要食飯」 #霍啟剛

政府抗疫措施錯漏百出,朝令夕改,只顧抗疫,不理民生。連一向撐政府的霍啟剛,今日都忍不住再呻「我地體育界同文化界又再一次經歷停擺。」「我地要交租、要生活 ...






政府抗疫措施錯漏百出,朝令夕改,只顧抗疫,不理民生。連一向撐政府的霍啟剛,今日都忍不住再呻「我地體育界同文化界又再一次經歷停擺。」「我地要交租、要生活、要食飯。」政府一聲令下,近日抗疫措施再收緊,餐飲業大受影響,美容、運動場所、表演場地全都要關閉,大量相關行業的從業員,由藝人到運動員、教練等都生計不保。代表體育及文化界的霍啟剛,在IG 以黑底白字,大字報式貼文,寫上「再一次閂場,再一次停擺」以示不滿。

霍啟剛代業界發聲,要求政府抗疫之餘都要為市民生計着想。


他長文表示收到好多業界求助及查詢,要求政府提供支援,但似乎未有好消息。他字裡行間明顯既無奈又憤怒,但又不能言明。「疫情嚴峻、減少聚集,我明,我理解;但係政府都要理解吓我哋要交租、要生活、要食飯,一句話閂場,影響幾多人生計、幾多家庭?呢幾日一直同政府部門溝通,反映業界朋友難處同不滿,亦要求提供支援俾文體業界;目前唔敢判斷政府反應是否正面,我只希望每一句「明白」、「知道」背後,真係有企喺業界角度諗,真係會幫我哋。」最後更以hashtag 補充,#希望大家都要撐住 #要抗疫也要開工 。

霍啟剛月前向張建宗反映過,但看來無乜成效。


霍啟剛本身熱愛運動,他引述不少教練表示生計有困難。


九月疫情下封館封場。


其實,霍啟剛九月分已經為業界發聲,表示許多人完全零收入,就快捱唔住,「政府不能繼續因噎廢食,反之必須要帶領社會尋求出路……業界朋友的吶喊,政府你聽到未?」如今看來,很明顯是聽不到。

十月劇場重開時,他貼出感動圖。


霍啟剛和敦晶晶經常去睇表演。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!