掃呢頁CODE去手機

2020年12月12日 星期六

周星馳被罵忘恩負義 陳國坤為偶像伸冤 #周星馳 #陳國坤

劇照/資料圖片陳國坤獲周星馳賞識入行,2001年參演電影《少林足球》因扮李小龍神似而為人熟悉,而撐警愛國的他近年主攻大陸市場,之前和同樣愛國的陳小春合 ...




劇照/資料圖片


陳國坤獲周星馳賞識入行,2001年參演電影《少林足球》因扮李小龍神似而為人熟悉,而撐警愛國的他近年主攻大陸市場,之前和同樣愛國的陳小春合演網劇《反黑》,又有觀眾認為他的樣貌越來越似古天樂。陳國坤日前接受車淑梅主持的港台節目《舊日的足跡》訪問,暢談跟人「撞樣」的感覺。

入行近20年來經常被指跟藝人撞樣,陳國坤笑言:「佢(古天樂)靚仔過我好多,由細到大都俾人話似李小龍,我只係有一次感覺到真係似,就係喺西雅圖見到龍哥(李小龍)墓碑上嗰張相。嘩!我都覺得似。」就連甄子丹亦多次提及陳國坤是史上最似李小龍的演員,他表示:「佢亦都係一個超級龍迷,佢咁講我個心卜卜跳,手心冒汗、面紅耳熱,直情有初戀嘅感覺,好想咀佢一啖。」對於有網民要求拍一套真正李小龍電影,陳國坤直言:「我都好想,趁住我而家仲後生仲打得,不過知道龍哥囡囡李香凝將版權睇得好緊,呢個係最大嘅問題,如果老闆黃百鳴可以解決到,我一定拼咗條命都要拍。」

李小龍在他心目中佔偶像首位,之後才是提攜他的周星馳:「我對周生好敬慕、溺愛、癡愛。周星馳比我更加李小龍,入咗血,記得《少林足球》有一幕我俾人打到豬頭咁,好多人飛啲鞋過嚟,我接住變成一個足球向前擺返出嚟,但係擺極都唔似,俾星爺鬧:『仲話自己係李小龍,有冇搞錯?』最後佢頂我唔順示範,果然似到十足,我喺胸前放出嚟成個黃飛鴻咁。周星馳拍戲好認真乜都理,太陽曬到佢起咗件背心印,旁邊啲肉紅到凸起都唔理。」

坊間對周星馳為人褒貶不一,「忘恩負義」、「落井下石」的批評是對或錯?陳國坤回應:「只係嗰啲人唔夠了解星爺,行得未夠近,遠睇睇得唔清楚。我跟足佢8年日日見面,我見過佢生活上嘅細節,佢對後輩嘅態度……我明白唔同角度感受會唔同,如果感受唔好,希望佢哋會原諒、包容。有一句說話『不招人妒是庸才』,我佩服佢處事嘅態度,佢比任何一啲俾人話係好人嘅人,更加做得好,因為佢選擇沉默,一味工作唔反駁,佢冇暗裏打人哋兩拳,只係專心工作拍戲。」

最近周星馳與于文鳳有訴訟,再次成為娛樂新聞人物,陳國坤表示沒為偶像打氣:「嗰啲係佢嘅私事,不過又係一件幾開心嘅事……因為星爺(出庭前後)嘅金句帶畀大家一種歡樂,好難得佢一直保持一種正面態度,去面對各種困難,佢時時都話冇嘢有問題,一定搞得掂。」兩人雖然多年未見,但每逢節日都會以短訊聯繫,他自言最大心願是繼續做好自己,希望偶然讓星爺想起自己,賜予他角色,並期待再合作。

陳國坤拍《反黑》的造型被指似古天樂。(劇照)


陳國坤得周星馳(左2)賞識入行拍電影。(劇照)


陳國坤在《葉問》系列同樣扮李小龍。(劇照)


陳國坤拍到《葉問4》扮李小龍明顯有老狀。(劇照)


陳國坤接受車淑梅訪問。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!