掃呢頁CODE去手機

2020年12月12日 星期六

梁凱寧:新聞之花有樣睇!梁凱寧童年照曝光 竟然鬼鬼哋? #梁凱寧

細細個已經贏在起跑線~俗語有話「女大18變」,不過有啲人就變都冇變過,由細靚到大!好似前無綫新聞主播梁凱寧(Maggie)咁,佢喺社交網大晒舊照,話疫 ...




細細個已經贏在起跑線~


俗語有話「女大18變」,不過有啲人就變都冇變過,由細靚到大!好似前無綫新聞主播梁凱寧(Maggie)咁,佢喺社交網大晒舊照,話疫情期間多咗時間留喺屋企,前幾日就同家人一齊睇舊相,發現爸爸媽媽真係好靚仔靚女,有網民笑言話佢曲線讚自己,事關佢細個已經好靚!


當中最吸睛嘅就係佢張童年照,年紀細細已經係美人胚子,下巴尖尖笑容甜美,仲有啲鬼鬼哋,網民都問佢係咪混血,全家都似外國人咁話!佢又話哥哥由細到大都咁百厭,成日蝦佢,最後佢就問大家:「我似爸爸定媽媽呀?😊👨🏻👩🏻」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!