掃呢頁CODE去手機

2020年12月12日 星期六

楊冪:蝴蝶結下滑!楊冪一個動作呼之「肉」出 網民驚嘆:很大 #楊冪

睇住呀…大陸女星楊冪身材出名好,唔只有對筷子腳,其豐滿上圍更令人羨慕!日前佢穿着一件大蝴蝶結低胸晚裝出席頒獎禮,蝴蝶結遮擋咗一半身,性感程度大減,微露 ...




睇住呀…


大陸女星楊冪身材出名好,唔只有對筷子腳,其豐滿上圍更令人羨慕!日前佢穿着一件大蝴蝶結低胸晚裝出席頒獎禮,蝴蝶結遮擋咗一半身,性感程度大減,微露事業線,不過佢行紅地氈時,未知係咪衣不稱身,蝴蝶結似乎不斷下滑,露出深長事業線,北半球更幾乎跌出!


之後佢企定定影完相後,突然烏身整理條裙,彎腰提裙動作令好身材呼之欲出,網民都驚嘆表示「好大!!我說蝴蝶結」、「這個身材真的人生理想了」、「不愧是大冪冪」、「太美了,身材真的好棒呀」!


最後,佢奪得「年度最美麗女人」,並換上另一條裙,而胡杏兒就負責頒獎,佢致詞時說:「做好演員和最美麗女人都是一條很漫長,我們都要去做的事情,都會一直走下去的,好好走到最後。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!