掃呢頁CODE去手機

2021年1月5日 星期二

鍾舒漫大讚男友乖爆似海綿肯學進步快 鍾舒祺畀未來姐夫7.5分 #鍾舒漫 #鍾舒祺

鍾舒漫和鍾舒祺是兩姊妹,她們年齡只差一歲。由小到大,她們都遵父母教導相親相愛。35年的姊妹情,當中有笑有哭有淚,鍾舒祺婚前婚後都黐住家姐,她們日前接受 ...






鍾舒漫和鍾舒祺是兩姊妹,她們年齡只差一歲。

由小到大,她們都遵父母教導相親相愛。35年的姊妹情,當中有笑有哭有淚,鍾舒祺婚前婚後都黐住家姐,她們日前接受《蘋果》專訪,竟大爆姊妹至今都共同理財,小至老師獎的一粒糖和長大了賺的一分一毫都會開心share。

36歲鍾舒漫是「鍾氏財政大臣」,妹妹鍾舒祺賺到錢悉數上繳,再由家姐分配:「如果家姐收入比較好,佢會分畀我;如果我收入較好,我也會分畀佢,我哋冇計較,基本上家姐管財。」鍾舒漫劃死每人每月限額零用:「我每個月畀祺祺5,000蚊,自己都拎番相同數目,呢啲錢夠佢搭車食飯,如果嗰個月我想慳啲,我就畀佢3000蚊。」不過做了人妻的她近日考慮分家,她指老公、樂隊Ever結他手李恆韜的收入都交她理財,兩邊有錢收的她從不缺財:「好彩我有老公獨立養我,人生第一次有私己錢,佢每個月將所有人工畀晒我,有時睇番存起嚟嘅數目都唔錯,我又每月又畀番零用老公。老公好慳,唔出街唔貪靚,只係玩結他,有時夜返揹住個結他都唔捨得搭的士。為食嘅我成日用錢買嘢食,有時我都會有內疚。」

鍾舒漫強調姊妹共同理財是為全家大局着想,「我緊張睇住盤數,想畀阿妹同妹夫買樓。」鍾舒祺補充:「各自買到樓係我哋人生願望,而家家姐搞掂咗層樓,跟住輪到搞埋我嗰間,我哋各自有樓後就會租出去,然後再租間大啲接埋父母一齊住。」鍾舒漫與家人2017年以1,500萬在元朗置業,她們去年都一直吼着樓巿為鍾舒祺達成「上車」願望,無奈錯失良機,她們今年會再留意。

向來對感情事低調的鍾舒漫,去年爆出跟陳潔玲的一場金錢糾紛,意外令她與MV導演男友林灝軒(Steve)密冚的兩年地下情曝光,向來愛衝出來護姐的鍾舒祺說:「姐姐拍拖唔使過我呢關,我接受大家有唔同選擇。」有指鍾舒祺由抗拒到接受了Steve:「我對人都幾gentle,姐姐揀了嗰個人,就算唔喜歡,我都會畀番佢九分面,亦會花時間去睇吓。」

最後Steve成功過鍾舒祺這一關,她可會催胞姊趕快加入做人妻?鍾舒祺答:「媽咪好想快啲拉埋佢哋,我唔會一齊催,佢哋有乜嘢決定都會尊重。」鍾舒漫不心急出嫁:「我對婚姻有好大期盼,我覺得婚姻會support人生好多嘢,一定要思前想後,唔同老人家想我哋有名份先,又想我哋快啲有小朋友。」可會順應母親要求加快進度?「要雙方,大家要對前景有相同諗法,要有計劃,遇上阻住前景都要大家改善。」鍾舒漫對Steve讚不絕口:「佢非常乖,雖然感覺小朋友啲,但佢似海綿,同佢講咗好肯學,我欣賞佢進步好快。」若10分滿分,鍾舒漫說:「我畀8分,佢仲要改吓啲小習慣。」鍾舒祺則給7.5分:「剩下2.5分,我諗要一齊住吓先知道。」鍾舒祺開心胞姊公開地下情,「佢終於影相可以一齊出鏡,唔係只係揸機。」鍾舒漫則保護男友指他是幕後要低調,不排除會玩瞞婚,待被踢爆才會承認。當轉到生仔話題,人妻鍾舒祺要搶生:「放心,壓力喺我度,等我頂。」她計劃置業後兩年便生BB,這個妹妹結婚生仔都要快家姐一步。

鍾舒祺和鍾舒漫絕對是姊妹情深,二人不會有隔夜仇,即使遇上意見不合,拗完便算數。鍾舒漫說:「我人生最開心有呢個妹,我可以咩都冇,但唔可以冇呢個妹妹。」鍾舒祺用為姊姊擋子彈做比喻:「擋刀、擋槍就梗係唔使講,哈哈,咁樣嘅話我就一定死先,唔使諗。」

兩人都入了娛圈,她們有共同音樂理念,近年更在YouTube開channel分享搞笑片,由構思、製作、拍片到剪片全部一腳踢。鍾舒祺謂拍片過程已笑料百出:「我哋好多烏龍嘢,拍嘅期間已好好笑。」鍾舒漫也說:「記得第一條片係始於2014年,我哋喺屋企食完飯無聊,覺得有個對話好搞笑就用手機拍低放IG,點知幾好反應,大家之後覺得好玩就越拍越多,亦越嚟越認真,添器材學剪片。」訪問當日,她們都帶齊架生出動拍防疫笑片。如何決定題材?鍾舒漫說:「我比較執着,想每條video都帶出一個好嘅訊息,祺祺偏向即興,佢覺得唔使咁認真,諗到咩嘢就拍咩嘢,最緊要係令人有同感。」當共識了題材,兩姊妹便分工,鍾舒漫說:「祺祺最輕鬆,佢度橋,我做埋剪片加字幕,後期工作多啲。」

鍾舒漫和妹妹鍾舒祺籨小都相親相愛。


鍾舒祺當說願為家姐鍾舒漫子彈,姊妹情深。


兩妹妹一齊整理架生開工去。


鍾舒漫大讚男友Steve乖仔肯學進步快。(資料圖片)


鍾舒祺和家姐輪流拍攝。


鍾舒漫和鍾舒祺拍片一直有商有量。


鍾舒漫負責揸機,妹妹鍾舒祺出鏡。


姐妹出動拍搞笑抗疫片。


鍾舒祺嫁給了樂隊Ever結他手李恆韜後有老公養,從不缺財。


兩姐妹都孝順爸爸。(資料圖片)


撰文:比華利

攝影:沈健程

攝錄:廖達燊

場地:顏府御膳

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!