掃呢頁CODE去手機

2021年1月5日 星期二

李香琴:【眾星悼念李香琴】契仔萬梓良:我跪喺地度叩別 #李香琴 #萬梓良

係演藝界嘅損失。資深藝人李香琴(琴姐)性格開朗,平易近人,一向人緣甚佳,於影壇、電視界相識滿天下,不少後輩亦曾獲她的提㩦,十分尊敬她,對她的離世深感惋 ...




係演藝界嘅損失。


資深藝人李香琴(琴姐)性格開朗,平易近人,一向人緣甚佳,於影壇、電視界相識滿天下,不少後輩亦曾獲她的提㩦,十分尊敬她,對她的離世深感惋惜。


萬梓良對於契媽李香琴離世,他悲傷的表示:「喺傍晚時收到一個訊息,就係我契媽離世,發訊息畀我嘅係契媽嘅外孫查理,其實喺3年前已經去過探契媽,喺當日佢嘅腦退化迹象加深咗好多好多,根本認唔到我係邊個,我內心都非常之難過,我離開時就跪喺度同佢叩頭,亦都係叩別,咁始終老人家88歲都係高壽,呢一日終於都會嚟,我喺度表達對我契媽琴姐無限嘅懷念,希望觀音菩薩帶佢到西方極樂世界。」


香港演藝協會會長古天樂:「佢係一個好好嘅前輩,提攜所有嘅後輩。佢嘅離開我覺得相當惋惜,希望佢家人節哀。」


曾合作《溏心風暴之家好月圓》的黎諾懿:「同琴姐合作過,覺得好可惜,佢係一個非常之好嘅長輩,好提攜後輩,有佢喺度係非常之開心,一個好開心嘅老人家,佢真係好錫我哋啲後輩,佢雖然唔喺度,但佢嘅精神會話畀我哋聽永遠都要開心,因為琴姐喺度好開心,希望佢嘅家人快啲平靜,琴姐去到另一個世界可以更加好。」


2010年曾於劇集《公主嫁到》中合作過的陳敏之表示:「琴姐飾演金太夫人,佢好好人,和藹可親,個性幽默,好肯提攜後輩,係一個非常值得尊敬嘅前輩,希望佢一路好走。」


電影公司老闆黃百鳴:「我哋合作自新藝城《八星報喜》開始,然後每部賀歲片都自然會想到搵佢參與,之後佢身體唔好,唔係好行到都有同古仔(古天樂)探佢同佢飲茶,所以收到佢走咗嘅消息,好唔舒服!」


導演高志森:「當年拍《家有囍事》設定要有對活寶貝,我同黃百鳴當時係二話不說就一定係李香琴加關海山,因為佢哋兩個係好經驗豐富,兩個都係老資格,相信佢哋會駕馭到呢個角色,最有喜劇效果,李香琴係完全演到神髓。」


曾合作過《家變》的任達華:「我哋相識於1977年。佢一直都係好好嘅長輩,今日知道佢離開,個心都好唔舒服,我覺得佢永遠都係陪伴大家、陪伴我。以前除咗拍戲,好多時都會同佢、炳哥(譚炳文)去食飯、澳洲旅行及出席慈善活動等等,希望佢家人節哀。」


1994年合作過劇集《銀狐》的曾華倩於社交網留言表示:「我非常敬佩的前輩李香琴(琴姐),今天收到消息她已經遠離疾苦,往生淨土了!需然突然聽到消息很不捨😭,但是都要堅強面對,去接受!跟琴姐合作做母女,她真的很疼錫我們的後輩,從來沒有架子,還有她在拍攝現場,一定有歡樂。在此,我尊敬的琴姐,祝願你一路走好!永遠懷念妳的,華倩後輩敬上🙏♥️。」


曾與琴姐合作多次的汪明荃,傍晚五時許現身中環,提到琴姐離世一事她表現哀傷,並表示2人曾於不少大型節目及劇集中合作,她說:「都同埋炳哥一齊合作過,冇辦法,年紀大,佢之前都開始唔記得嘢,可能身體唔係太差,不過真係唔知呀,都少聯絡,我都係今日突然間聽到消息,一直以為佢雖然記性差,但人都仲係幾好嘅。」期間她反問記者琴姐患甚麼病時,當得悉老人家病即說:「咁冇辦法啦,希望佢家人保重,佢個女紫筠同啲孫都保重,都好懷念佢嘅。」


李香琴女兒蕭紫筠接受《東張西望》訪問,詳述媽媽病況以及指對方離世時十分安詳,她表示:「佢10年前輕微中風,有認知障礙症,同埋少少柏金遜,10幾年都有食藥醫治,醫生講咗,情況會逐步退化,大約1個月前就差咗好多;請咗工人姐姐、特護照顧佢,今日沖咗涼,修埋手甲,食晏嘅時候,佢依家食糊仔,啲食物會打爛晒,都食唔晒,唔肯吞,瞓着咗,姑娘想同佢扣番出嚟,但佢都已經冇晒知覺,之後入咗醫院,醫生入咗去,15分鐘後出返嚟,佢話已經冇脈搏,同埋瞳孔唔張開,已經過咗世,我哋就知道佢唔喺度,傷心一定會,個個都好錫琴姐,但我都想佢啲朋友聽到(呢個消息)都唔好傷心,琴姐去嘅時候好似瞓咗覺,好安詳。」


相識多年的胡楓表示:「心情好悲痛,尤其阿琴(李香琴),我哋識咗60幾年,阿炳(譚炳文)又係,我都唔知點講,佢當年多數做鍾意我嘅女人,佢又靚又肯做反派,好多導演鍾意用佢㗎。」


姜大偉:「好突然同可惜,有探過她,當時佢嘅精神各面方都幾好,娛圈喪失咗一位好戲之人。」


薛家燕一臉哀傷表示:「近年好多好好嘅朋友都離開咗,好耐之前都睇過佢,嗰陣時佢都OK,仲同我講自己有練歌,我仲話之後一齊去登台,琴姐,好想念佢,佢係一位非好好嘅前輩。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!