掃呢頁CODE去手機

2021年1月5日 星期二

聲夢傳奇出師不利丨林智樂被嘲加眼鏡同陳肇始撞樣 冼靖峰落敗《全民造星II》倒戈再嚟玩 #全民造星II

ViuTV搞的《全民造星III》為樂壇帶來新氣象,無綫又照辦煮碗推出新節目《聲夢傳奇》,安排15位參賽者接受唱歌及舞台訓練,為TVB星夢娛樂打造新星, ...






ViuTV搞的《全民造星III》為樂壇帶來新氣象,無綫又照辦煮碗推出新節目《聲夢傳奇》,安排15位參賽者接受唱歌及舞台訓練,為TVB星夢娛樂打造新星,做周柏豪、胡鴻鈞、吳若希和菊梓喬等的接班人。《聲夢傳奇》昨晚首播,主要讓參賽者介紹自己,22歲的冼靖峰(Archie)和17歲林智樂(Felix)立即成為「話題王」,引來網民熱烈討論。

這班參賽者年齡最小的只有14歲的學生妹,最大的才25歲,他們出鏡後即被起底,其中Archie被踢爆前年曾參加《全民造星II》,現倒戈到大台參賽,網民爆「玩完Viu個《全民造星II》,過一年後入cctvb呢個《聲夢》,失望!明明上年運動佢都有出過下IG story發聲」、「有個黃嘅,但又玩TVB嘢,之前有follow,見佢早排係咁repost TVB post ,之後block X咗佢」,Archie被喝倒采。

網民也揶揄Felix的造型,「加埋副眼鏡成X個陳肇始咁款」、「首先箍牙同搞搞個髮型先」。Felix昨在IG留言自己發「鳴聲夢」:「由細到大好多人都會同我講叫我唔好發明星夢,細細個我同啲親戚老師講話我大個想做歌手,佢哋都會不約而同咁叫我畀啲心機讀書啦,做歌手搵唔到食㗎,仲記得讀緊小一小二的時候,每個同學都會寫我的志願,大部分同學都會寫大個之後想做律師、老師、醫生等等嘅職業,而我都只係會寫一啲大家『認為』我應該做嘅職業。因為我冇勇氣去話畀人聽,我好鍾意唱歌,我想做歌手,驚畀人笑。就係咁之後,當我每一次遇到呢個題目嘅時候,我都會填上一個『標準答案』。」不過卻保護同是14歲的姚焯菲(Chantel)和鍾柔美(Yumi):「呢兩個女仔勁靚女#love# 兩個都係得14歲咋,唔好鬧佢哋啦,揾人叫Yumi唔好入cctvb,去《全民造星》或者韓國出道好過。」Chantel愛在IG貼相,她的打扮比真實年齡成熟。

其實網民大部份對這個節目彈多過讚,「有《全民造星》唔參加,參加cctvb做偽人」、「係咪見ViuTV嘅《全民造星》咁多人談論又想抄人」、「今時今日仲發明星夢,老實講,唔係想潑佢地冷水,但咁多人,最尾可以以唱歌搵食做歌手嘅人,應該唔多過兩個,睇巨星幫就知」、「成個節目太作狀…嘔心」、「成個模式都好大陸」、「都唔似真人騷比賽,似有劇本似拍戲」。有網民也指把15位參賽者「一律當藍絲處理」。

冼靖峰(右)和林智樂昨晚第一集便話題多多。(電視截圖)


冼靖峰被踢爆前年曾參加《全民造星II》。(IG圖片)


林智樂被嘲跟陳肇始撞樣。(網上截圖)


三位14歲美少女Windy、Chantel和Yumi成為節目唯一亮點。(電視截圖)


Chantel不時在社交網晒靚相。(IG圖片)


Yumi貼出拍攝花絮相。(IG圖片)


網民指大台抄橋。(網上截圖)


《聲夢傳奇》第一集便被收到劣評。(網上截圖)


《聲夢傳奇》的參賽者冼靖峰被爆前年社會運動時曾發聲。(網上截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!