掃呢頁CODE去手機

2021年1月5日 星期二

繽FUN主播室:李冰冰大派福利 晒白滑酥胸性感照 #李冰冰 #范冰冰

內地女星李冰冰向來以知性美同仙氣見稱,不過踏入新一年突然嚟個性感大解放,畀網民好大驚喜。佢嘅工作室發布多張佢嘅海灘靚相,着住外套但內穿黑色Bratop ...




內地女星李冰冰向來以知性美同仙氣見稱,不過踏入新一年突然嚟個性感大解放,畀網民好大驚喜。佢嘅工作室發布多張佢嘅海灘靚相,着住外套但內穿黑色Bra top嘅佢,舉手投足散發型格同性感魅力,其中一張相係佢邊托頭邊咬唇,不經意咁晒出白滑酥胸。大批網民留言話驚喜,亦有人讚佢顏值比前更高,話「歲月在冰冰的臉上真是沒有留下任何痕迹!」


陳柏宇向來係廿四孝爸爸,呢日佢為咗氹囡囡開心,特登着上卡通充氣衫,扮成畀外星人抱走,佢仲七情上面,交足戲扮痛苦,又示意囡囡救佢,不過女兒反應勁冷淡,只微微搖頭,之後爸爸再加多幾錢肉緊,囡囡先伸手捉住爸爸,即冧到爸爸勁開心,立即攬到實狂錫,非常溫馨,不過太太符曉薇就講笑話囡囡完全唔想救佢老竇,好恐怖。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!