掃呢頁CODE去手機

2021年1月5日 星期二

何雁詩:何雁詩睇好谷婭溦:唱功係星夢中數一數二! #何雁詩 #谷婭溦 #谷微

歌手何雁詩不時都cover別人的歌放上網與樂迷分享,今次她揀選了舊同事谷婭溦的《哭牆》,她說:「最近知道呢首歌非常流行,我都戥佢覺得好高興。論唱功,谷 ...




歌手何雁詩不時都cover別人的歌放上網與樂迷分享,今次她揀選了舊同事谷婭溦的《哭牆》,她說:「最近知道呢首歌非常流行,我都戥佢覺得好高興。論唱功,谷婭溦必定係星夢中數一數二嘅,佢一直為咗演繹作品更出色,花咗唔少苦功去練好廣東話,而呢首歌完全呈現咗佢嘅決心。記得佢仲喺《超級巨聲4》參賽時,我都有做過Live Show主持部分,一眨眼就過咗6年。」


她指以前經常聽到前輩話娛樂圈係鬥長命,的確剎那光輝不代表永恒,與其專注在名利同埋金錢上面,倒不如好好專注增值自己。她說:「就好似谷婭溦練好廣東話一樣,我都不停叮囑自己,要繼續增值自己嘅唱歌技巧,好好利用自己的情緒去製作一啲更有感覺嘅歌曲,為香港樂壇作出更大貢獻。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!