掃呢頁CODE去手機

2021年1月5日 星期二

譚炳文:配音王人去留聲 譚炳文自揭與李香琴一段情 #李香琴 #譚炳文

已故配音王譚炳文參與影視及配音作品超過一百部,生前最後一次訪問,公開了鮮為人知的娛樂圈秘密。「配音王」譚炳文早前因肺癌辭世,電台主持梁泰來重播2017 ...




已故配音王譚炳文參與影視及配音作品超過一百部,生前最後一次訪問,公開了鮮為人知的娛樂圈秘密。


「配音王」譚炳文早前因肺癌辭世,電台主持梁泰來重播2017年譚炳文的專訪向其致敬。譚炳文是香港配音界翹楚,扶持過不少後輩,原來他更是香港第一代賽馬旁述員,他於節目中說:「當年嘅『麗呼聲』想好似外國節目咁講賽馬,問我夠唔夠膽試,當時年輕,乜都夠膽試,我係全香港第一個講賽馬,講咗好多年先有董驃。」


無綫(TVB)開台撬走譚炳文之後,他從沒間斷為動畫、電影及廣告配音。為經典卡通人物「多啦A夢」配32年音的林保全,也曾隨他學過配音。而一經典動畫《IQ博士》,他情願聲演配角「宇宙大王」也不願聲演主角:「當年配音好多人跟住我,TVB本想叫我配IQ博士,但我懶,唔想套套擔戲,想畀機會其他人,叫TVB畀馮錦倫試吓,佢試咗一、兩次就OK,我就聲演『宇宙大王』,配一套戲同樣的錢,配咁多把鬼咩!」


在無綫綜藝節目《歡樂今宵》時期,譚炳文憑趣劇《大鄉里》「炳門」一角走上事業的另一高峰,甚至自組公司開拍《大鄉里》電影,他直言開過九齣電影套套賺錢,再加上廣告配音收入,生活可說是十分富裕。問是否賺落好多?炳哥說:「賺得唔算多,但能養妻活兒,加上我其實都算大使,我喜歡食好嘢,飲最靚酒,所以我唔算有錢,但我肯花錢!我經常講:『有錢肯花錢就係財產,如果死孤寒,一毫子唔肯使,錢只會變遺產!』」


三年前,譚炳文重申沒想過「退休」:「我工作慣咗,喺屋企對住四面牆做乜?返TVB配音可以過日辰,又可以同年輕人吹水,行路搭車,也可當做運動,喺屋企好悶㗎。」談及同期出道的朋友,甚至有些後輩也相繼「離開了」,他慨嘆:「佢哋離開我當然覺得傷感,呂啟文、何雪影等,而林保全都係我帶佢出身的,帶佢跟我配電影,可惜都離開咗。」


談及被喻為炳哥的「最佳拍檔」李香琴年前中風後的情況,他表示之前一年有探過她:「不過琴姐唔係好認得人喇,見到佢時會『吖,係呀係呀…』其實都唔知佢認唔認得我,佢原本係一個好精靈嘅人,依家要受難,唉!人生真難估計!」


他欣賞琴姐待人以誠,跟他最合拍最有默契,而與對方傳緋聞傳足數十年,炳哥說:「我唔會理人點講,當佢哋傻!(炳嫂有冇呷醋?)理得佢吖,都幾十年。我依家唔會有乜嘢目標,歎多幾年,就活多幾年!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!