掃呢頁CODE去手機

2022年5月8日 星期日

楊茜堯(前名楊怡):封肚唔再生!楊茜堯做番全職媽媽 恨拍劇「抖氣」 #楊怡 #楊茜堯

去年底再做媽媽的楊茜堯(前名楊怡)為老公羅子溢(前名羅仲謙)誕下麟兒,與大女「珍珠」湊成一個「好」字,一家四口生活,幸福美滿。由劇集《家族榮耀》女主角 ...






去年底再做媽媽的楊茜堯(前名楊怡)為老公羅子溢(前名羅仲謙)誕下麟兒,與大女「珍珠」湊成一個「好」字,一家四口生活,幸福美滿。由劇集《家族榮耀》女主角,回歸全職媽媽身份的她,親力親為湊住兩個小朋友,直言比拍劇還辛苦,母親節會與家人留在屋企簡單慶祝,她笑言:「湊BB真係好攰,辛苦過拍劇,生完大女半年就去咗拍《家族榮耀》,已經唔記得咗湊初生小朋友捱更抵夜嘅感覺,依家所有感覺返晒嚟,有過之而無不及,亦戥我阿媽之前辛苦。阿仔就更難搞,好活躍、又大食,仲成日夜晚醒咗,令到我哋都瞓得唔好。老公又拍緊劇,唔係佢出勞力抱吓、氹吓瞓覺都好幫到手。」


她的一對仔女也是在疫情下出世,身為家長面對的巨大壓力可想而知,她說:「呢個世代好多人都唔生,有疫情就更加,我兩個都係『疫情寶寶』,疫情下要面對生存、抗疫問題,出街要戴口罩、冇得周圍去玩,身上唔係香水味、係酒精味,大人、小朋友都好大壓力,要學習忍讓,理解佢哋嘅情緒。」她與時下家長一樣,靠上網學習教育小朋友的心得,同時亦讓自已學習做個更好的人:「湊小朋友好多時都會忟憎,自己都多咗反省,因為要身教,唔想佢學咗自己啲唔好嘅嘢,要學習點樣同小朋友有溝通。」


擔當做「衰人」


管教小朋友茜堯擔當起「衰人」角色,令到她在女兒心目中的地位下跌,她說:「個女唔食飯發脾氣,亂掟嘢,都會罰佢獨處一陣,等佢冷靜吓,知道做錯。老公少佢所以都係做好人嘅角色,變咗個女好黐佢,爸爸又容易心軟呢,有乜就向爸爸求救,個女最鍾意婆婆、老公、工人姐姐先到我,我排位好低。不過,教小朋友大家就要配合,放手畀一個人去教。」


兩個夠晒數


喜歡小朋友的茜堯與子溢,兩年抱兩達成心願,對再生BB她則耍手擰頭:「兩個夠晒數,應該唔會再生,都同老公傾過,除非肯定再生係女先會再生,但邊有得肯定,呢刻唔會再生,真係好攰。」事業上,茜堯久休復出主演的《家族榮耀》大受歡迎,但她因要照顧小朋友,拍劇預計最快要明年,她說:「如果唔係疫情都會返內地商演,同埋去外地登台,都要搵奶粉錢,儲多個錢,畀仔女有舒適生活,但疫情要隔離就唔划算,有好劇本都想出去拍劇,順便可以休息吓,抖吓氣,哈哈。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!