掃呢頁CODE去手機

2022年5月8日 星期日

黃翠如:黃翠如返港隔離 蕭正楠酒店樓下示愛變癡漢 #蕭正楠 #黃翠如

藝人黃翠如早前撇甩老公蕭正楠,飛到馬來西亞工作順道同好姊妹吳天瑜敍舊,離開咗一個多月,近日翠如終於返港,適逢日前(5日)係佢同蕭正楠嘅結婚周年紀念日, ...






藝人黃翠如早前撇甩老公蕭正楠,飛到馬來西亞工作順道同好姊妹吳天瑜敍舊,離開咗一個多月,近日翠如終於返港,適逢日前(5日)係佢同蕭正楠嘅結婚周年紀念日,雖然佢身在酒店隔離未能親身同老公慶祝,不過身為廿四孝老公嘅蕭正楠就好識做,去到隔離酒店樓下嘅公園,隔住玻璃說愛你,而翠如亦喺高空拍下老公嘅身影,並冧爆表示:「確認咗,這一粒,我老公。」阿蕭就笑言:「公園嘅人以為我係癡漢。」


另外,蕭正楠亦喺社交網放閃,貼出2019年與翠如於峇里舉行婚禮嘅靚相,並留言指:「某年某月某日,某個女生很美。」再施冧功氹老婆。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!