掃呢頁CODE去手機

2022年5月8日 星期日

炎明熹(GiGi):C2:炎明熹複製美人基因 縫衣報親恩 #炎明熹

被譽為「TVB的驕傲」的炎明熹(Gigi)母親節雖然要在工作中度過,但慶幸日前可以返老家與媽媽共度「快樂的一星期」,她更親手奉上「聲夢」獎盃作為母親節 ...






被譽為「TVB的驕傲」的炎明熹(Gigi)母親節雖然要在工作中度過,但慶幸日前可以返老家與媽媽共度「快樂的一星期」,她更親手奉上「聲夢」獎盃作為母親節禮物,令媽媽開心得哭成淚人。她大讚媽媽是大美人,又指自己欠對方一個承諾,將來定必親手縫製一條裙送給媽媽!


Gigi參加歌唱節目《聲生不息》在內地人氣急升,今次在內地參賽,令她可以跟相隔2年沒見的家人團聚,雖然如今假期已結束,今日母親節亦要在工作中度過,但她依然有滿滿的正能量,昨日談起媽媽以及剛過去的假期即笑聲不斷。


問到送了甚麼母親節禮物給媽媽?Gigi笑說:「唔知呢個算唔算,我帶咗《聲夢傳奇》嘅獎盃返屋企,好想將呢份喜悅帶畀佢哋,將個獎盃放喺鄉下屋企,點知我攞出嚟,媽咪就喊喇!」獎盃當然是最佳的禮物,但原來她心目中有一份禮物才是「天字第一號」:「細個同媽咪有個承諾,記得有次行商場見到一條好靚嘅紅色裙,我同媽咪講將來要買畀佢做禮物,但依家都好難再搵番條裙,希望之後有能力,可以自己設計同整一條裙送畀媽咪!」


家庭飯局變簽名會


Gigi有個餅印妹妹,原來她與媽媽亦似到十足,從Gigi的童年照可見其母抱着她,母女的眼神、笑容如出一轍,她笑說:「笑係好似,但媽媽係個大美人,呢樣嘢我冇遺傳到,唔係靚女。媽咪話除咗笑容似,仲話我嘅腳趾都似佢,但我當然唔會畀大家睇啦,哈哈!」


她今次在汕尾老家逗留了一星期,期間跟家人及親友食飯相聚,大家都相當盡興,期間更有人向她索取簽名。雖然現時人氣爆燈,但Gigi不失「傻氣」,與妹妹玩得痛快,又梳頭又一手抱起妹妹,笑指妹妹增磅不少。一星期的假期匆匆過去,但她指離別時沒有過於傷感:「有相聚有離別,都係人生嘅經歷,我哋一定會再見,依家都期待緊下次嘅見面。唔捨得一定有,但都係人生嘅一小部分,好快可以再見到佢哋,希望疫情快啲過去。」已重新投入工作的Gigi與《聲夢傳奇》的「奶爸」李克勤感情要好,如今「父女」一起參與《聲生不息》,閒時會相約行山,日前就被內地網民在岳麓山野生捕獲,見他們沿途有講有笑。


王祖藍長沙定居?


另外,《聲生不息》主理人之一及司儀王祖藍,近年與太太李亞男在內地掘金,上月更夫妻檔亮相綜藝節目《勇往直前的我們》,原來他們有帶同兩個女兒同行,趁放假享受家庭樂,遊覽長沙多個熱門景點。亞男在社交網分享多張家庭照,有網民留言問:「是否舉家移居當地?


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!