掃呢頁CODE去手機

2022年5月8日 星期日

可嵐難忘遭前夫凍水淋醒 離婚後曾做特技演員賺錢養囝囝 #可嵐

可嵐難忘遭前夫凍水淋醒離婚後曾做特技演員賺錢養囝囝2008年出道做歌手、現年36歲的可嵐(Colleen),曾經歷歷時四年的家暴,前晚(6日)擔任《3 ...




可嵐難忘遭前夫凍水淋醒 離婚後曾做特技演員賺錢養囝囝



2008年出道做歌手、現年36歲的可嵐(Colleen),曾經歷歷時四年的家暴,前晚(6日)擔任《360秒人生課堂》的演講嘉賓,旁聽嘉賓則為同樣曾遭受情傷問題困擾的林雅詩,以及Patrick Sir(林溥來)。

 

Colleen最初為了囝囝幸福,決定啞忍前夫家暴;但最後也是因為囝囝一句「No Daddy!Cannot hit Mummy.」決定離開錯的男人、與兒子重過新生活。談到四年的陰暗歲月,Colleen坦言每晚等前夫回家時都是心慌慌:「嗰晚我聽到好大聲閂門聲,我心知不妙,就詐瞓一路唔出聲。佢行埋我床邊,係咁同我講嘢我冇應,過咗一陣,佢拎住一盤凍水淋醒我,嗰刻真係好驚。」

 

可嵐最初為了囝囝幸福,決定啞忍前夫家暴,最後亦因囝囝一句話離開對方。
可嵐最初為了囝囝幸福,決定啞忍前夫家暴,最後亦因囝囝一句話離開對方。


 

離開前夫後,Colleen獨自肩負養大兒子Eugene使命,但由於歌手收入不穩定,經濟壓力及心理創傷令Colleen一度情緒崩潰:「我每次都打畀同一個朋友係咁喊,有一日我朋友叫我唔好再打畀佢喊,佢話:『我話畀你聽你點解喊吖,因為你冇錢!』佢講中咗我死穴,但我只可以喊住否認,因為我覺得自己冇能力。」

 

可嵐曾經喺朋友面前日喊夜喊。


 

對於囝囝送上心意卡,可嵐大感欣喜。


 

可嵐現在事業略有所成,與囝囝過安穩生活。


 

旁聽嘉賓林雅詩兒子原來轉眼間已經16歲,難得林雅詩依然保養得宜。


 

做特技演員打到周身傷

面對好友愛之深、責之切,Colleen終「發奮圖強」拼命賺錢,一人打七份工,教沖咖啡、教唱歌、做電台主持、做保險、Marketing,就連動作特技演員都做埋。有一日她拍完打戲成腳都是瘀傷,當時只有4歲的兒子等到深宵未眠,Colleen跟囝囝講對唔住,小朋友的反應令她永世難忘:「阿仔當時摸住我啲瘀傷,眼紅紅咁望住我,我哋就係咁樣攬住喊。呢個畫面令我之後就算遇到任何困難都唔會放棄。」

 

堅強面對逆境、成功走出陰霾的Colleen,坦言一度很介意被標籤「單親媽媽」及「家暴可嵐」,她表示:「但我而家唔介意,面對家暴同單親係冇得揀嘅,但我哋可以選擇唔放棄。我冇放棄到我小朋友,我繼續畀心機好努力、好正面咁過我嘅人生。(離婚)七年嘞,我依家擁有自己嘅餐飲事業、仲可以繼續做歌手同拍戲,所以關鍵係在於我哋嘅選擇。」

 

深信女兒當自強的補習天后梁賀琪。


 

旁聽嘉賓Patrick Sir。


 

(左起)課堂小助理林可悅、林溥來、國際級演說家李炫華、梁賀琪、林盛斌、課堂小助理吳洛汶。


 

更多新冠疫情資訊,請到以下專頁瀏覽 按此

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!