掃呢頁CODE去手機

2022年5月8日 星期日

吳業坤:吳業坤毫無預警宣布婚訊:現在的我好幸福 #吳業坤

歌手吳業坤近期甚少公開露面,更不時在社交平台上載身處日本的相片。他突然在社交平台上載與女友的合照並宣布婚訊,表示:「想簡單地同大家講一聲,小弟結婚了。 ...






歌手吳業坤近期甚少公開露面,更不時在社交平台上載身處日本的相片。他突然在社交平台上載與女友的合照並宣布婚訊,表示:「想簡單地同大家講一聲,小弟結婚了。感覺好微妙,一直都覺得自己仲係小朋友咁。唔知道幾時先叫大人,可能調番轉要畀佢照顧番。但往後嘅日子,我會努力去守護。現在的我好幸福,謝謝大家一直以來嘅愛護及包容。接下來都請繼續多多指教。」不過相片中未見女友樣貌。貼文發出後不少網友感到愕然,但仍送上無限的祝福。朱晨麗、胡鴻鈞亦留言恭喜!


對於榮升人夫,吳業坤透過經理人公司回覆,表示:「多謝各位記者朋友的祝福,收到晒!小男孩今日長大成為幸福人夫,往後會用男人方式向前進發,努力工作照顧好家庭,也衷心希望記者朋友能給予太太空間,讓她低調做我背後強大後盾的吳太。」


無綫高層樂易玲亦表示:「第一次(2014年)幫吳業坤搵星夢唱片,遭星夢娛樂拒絕;第一次成為歌手,簽約星娛樂,到記招現場力撐佢;第一次同佢車上揀Demo、第一次幫手Handmade 派台哥「原來她不夠愛我」Cover,第一次佢贏得叱咤樂壇我最喜愛的男歌手獎,出席頒獎禮前同佢揀戰衣;第一次紅館個唱,係某日凌晨1點半,喺九龍城路邊打冷同佢講開紅館個唱,佢仲好疑惑咁問我得唔得㗎?我仲拍心口答佢:咩唔得?叫佢只需要唱好當晚台上的歌,其他一切我搞掂,就爆俾佢睇!同佢經歷過咁多個第一次後,睇住佢走進人生迷惘期,佢想要學習獨自面對,然後,佢第一次用18日完成「東海道53次」,由京都步行到東京,全程492公里,呢一份決心同毅力,令我終於第一次感覺到,佢大個仔了!今日,大個仔咗嘅佢走進佢人生另一新階段, 當然要為佢開香檳慶祝!恭喜恭喜!終於可以大聲講佢結婚喇,百年好合永結同心,成熟是照顧身邊最愛,行禮時有冇感動到喊眼鏡再次出霧。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!