掃呢頁CODE去手機

2022年5月8日 星期日

孫慧雪:孫慧雪唔計較兼密密做 自爆廿幾歲已儲50萬 #孫慧雪

藝人孫慧雪近年逐漸淡出電視圈,成功轉型做KOL打開市場,更打入了今年的「十大KOL排行榜」實力非凡。吸金力極強的她,日前接受訪問分享了多年來的投資和儲 ...






藝人孫慧雪近年逐漸淡出電視圈,成功轉型做KOL打開市場,更打入了今年的「十大KOL排行榜」實力非凡。吸金力極強的她,日前接受訪問分享了多年來的投資和儲錢心得,更自爆早於廿幾歲時已儲了50萬元,令人咋舌。現年39歲的她表示讀大學時已經身兼多職,更會將所有收入存入儲蓄戶口,表示:「讀大學我已經係做Model,去唔同展覽做,嗰陣好好賺,一個鐘已經有幾千蚊。我記得試過AV展,唔係睇嗰啲AV,即係音響器材嗰啲,係有成3,000蚊一個鐘。除咗Keep住做Model,然後又有做兼職文員。」她表示本身讀中文科,故有兼職做雜誌記者,加上星期六、日有做售貨員,所以好快就儲了一筆錢,廿幾歲已經儲夠了50萬。


孫慧雪又指在25歲時已在尖沙咀開時裝店一嘗創業當老闆的滋味,兩年後更轉型到網上發展。另外,她稱自己是零購物欲的一群,指出:「就算一折都吸引唔到我買嘢,每次買嘢之前都會問自己係想要定需要,每次都係想要,跟住我就唔買。(永遠都係需要先買?)係呀,我好忍到㗎!我真係好變態,網購時特登擺入購物車就當自己買咗。」不過,她的理財觀念覺得買磚頭才是最保值,表示:「我一儲夠錢就即刻去買樓。」去年她更與4位朋友合資逾百萬元在新蒲崗開設食材店,成功在疫市中賺了不少錢,圈中富婆之稱實至名歸。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!