掃呢頁CODE去手機

2022年5月8日 星期日

吳業坤:吳業坤秘密做老襯 契姐龔嘉欣蒙在鼓裏 #吳業坤 #龔嘉欣

歌手吳業坤今日(8日)凌晨突然發布婚訊,隨即成為娛樂圈熱話!不少圈中人紛紛留言送上祝福,而當年與坤坤拍攝無綫處境劇《愛.回家》傳出緋聞,最終要上契來平 ...






歌手吳業坤今日(8日)凌晨突然發布婚訊,隨即成為娛樂圈熱話!不少圈中人紛紛留言送上祝福,而當年與坤坤拍攝無綫處境劇《愛.回家》傳出緋聞,最終要上契來平息事件的龔嘉欣,接受東網訪問時表示:「佢開心就好(契細佬事前有冇通知你?)呢幾年都冇咩同佢聯絡,不過都會好戥佢開心嘅。」


至於與坤坤合作無間的「日本通」周奕瑋,則表示已透過短訊恭喜對方:「佢都有話多謝,睇吓佢返香港之後,有冇時間約佢食飯。(你識唔識佢太太?)唔識,嗰時喺日本,佢都有約朋友出去食飯,不過唔知係咪約佢(指新婚太太),佢亦有介紹啲日本朋友畀我識,但全部都係音樂人,冇見過呢個女仔,可能佢想收收埋埋呢!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!