掃呢頁CODE去手機

2015年5月1日 星期五

今期人物 黎明 [忽然1周 - 1031] 黎明,MW,



靚抽王

今期人物 黎明

解說:曾同黎天王傳緋聞甚至結婚嘅女星包括有徐子珊、舒淇、樂基兒,三人都有一個共同特徵,就係厚唇!可見黎天王滿腦子都係厚唇同厚唇。







樂基兒

舒淇

徐子珊

第一位:外星人都唔明嘅諗法

雖然我娛文樂一向聰明伶俐,但係對於黎天王某啲充滿智慧嘅開示,一樣係一竅不通。相信有啲嘢得佢先明,例如係:

「左手又係肉,手背又係肉。」、「核心嘅外圍係核心嘅內圍。」、「魚柳變了就不是魚柳包。」等等,再加埋黎天王曾經話:「我一出世便準備做好地球人。」咁睇嚟上一世佢係來自火星,今世先成鬼日別人笑佢太瘋癲,佢笑他人看不穿。

第二位:減肥

雷頌德

唔知由幾時開始,減肥成為黎明生活哲學裏面一個好重要嘅部分,由「朝早唔會空肚食早餐」,到近排嘅「唔郁減肥論」同「有自信嘅人減唔到,太自信會減死。」呢堆深奧嘅減肥理論,除咗證明黎生嘅金句功力,更證明呢啲方法真係唔係人人都 work,唔信?你睇吓衞蘭同黎天王老友雷頌德就知

第三位:衞蘭

作為衞蘭嘅老細,黎明當然好關心衞蘭嘅發展,於是有好多金句都係同衞蘭有關。例如有遠近馳名嘅「衞蘭肥過部電單車」,以及博大精深嘅衞蘭相對論:「其實我沒有說捧不捧衞蘭,只是我知道我愈捧,人家就會愈是打壓你。大家不要忘記愛因斯坦的《相對論》:要自然才會有流暢的結局。」

解說:黎天王貴為本地金句王,當然係滿腦子金句。為此,我哋幫佢啲金句分門別類,順道窺探佢究竟諗乜最多!

腦成分

以專業嘅娛樂角度分析明星腦入面有乜成分!

鍾意就快D Share啦!