掃呢頁CODE去手機

2015年7月9日 星期四

童愛玲 12歲仔唔識瘦 [壹週刊 - 1322] 童愛玲,M1,



就快有媽咪咁高嘅 Kyle周身肉,雖然發育期唔應該減肥,但咁嘅噸位,再發展落去就……

同你吟一吟

童愛玲 12歲仔唔識瘦

已為人母嘅童愛玲,○三年為老公王敦民誕下九磅八巨 B,囝囝王子毅已經 12歲,發育兼發肉。早個禮拜,兩母子去咗赤柱下午 tea食 pizza。仲有做幕前嘅童愛玲身材仲好 fit, pizza當飯食都冇問題,相反囝囝 Kyle由細到大都噸位十足。

食飽飽,媽咪開始問功課! Kyle就算唔情願,都要攞出筆記簿同功課,俾童愛玲過目。學業緊要,不過 Kyle肥成咁,童愛玲都要諗諗辦法,同個仔搞搞個 body。

食 pizza,童愛玲歎慢板,囝囝就一早已經放晒入口。點解肥,食得快亦係原因之一!

小朋友通常鍾意飲汽水或者果汁,但 12歲 Kyle喜歡飲 coffee。

食飽!講功課,攞住筆記同課本(紅圈), Kyle開始玩櫈冇晒心機。

9歲嗰陣, Kyle只係圓未算肥,脂肪愈大愈失控。

鍾意就快D Share啦!