掃呢頁CODE去手機

2015年7月9日 星期四

麥明詩「峰」芒Bra露 寸嘴Ada勁冇癮 麥明詩,Ada,



估唔到簡單一個跳舞訓練,都可以咁精彩同咁激烈!

next 1/1 pre

被稱為宿敵嘅麥明詩(左)同寸嘴Ada,唔單止背景相同,仲要大家都有芭蕾舞底,真係好有「緣」,而佢哋喺日本拍外景時,好多時都係孖到實。

next 1/1 pre

其實「寸嘴Ada」嘅柔靭度都唔錯。

next 1/1 pre

可惜當麥明詩(圖)一出招,「寸嘴Ada」當堂光芒盡失,陰公豬。

next 1/1 pre

厲害。

next 1/1 pre

好厲害。

next 1/1 pre

十分厲害。

next 1/1 pre

極之厲害。

next 1/1 pre

就係麥明詩全心全意晒quali之際,意外就發生咗,不過依然冇影響到佢嘅投入,兩個字,專業!

next 1/1 pre

完全估唔到平日感覺欺欺文文嘅麥明詩,跳起舞上嚟有咁誘人嘅一面。

next 1/1 pre

喺大家一齊跳舞嘅時候,已經feel到麥明詩嗰股自信。

next 1/1 pre

而呢張相,麥明詩嘅自信就更加明顯。

next 1/1 pre

麥明詩同「寸嘴Ada」鬥扭pat,場面熱辣辣。

next 1/1 pre

由於全場嘅風頭同「峰」頭都落咗喺宿敵麥明詩度,所以「寸嘴Ada」跳跳吓都冇晒心機。

next 1/1 pre

而另一位因為太投入而搞到失守嘅佳麗就係「翻版朱晨麗」陳靜儀。

next 1/1 pre

後排左起:「寸嘴Ada」、吳佩欣、陳靜儀同麥明詩(前排),齊齊獲導師讚揚表現好。

next 1/1 pre

【陳永峰日本直擊】十二位《2015香港小姐競選》候選佳麗,齊集在東京目黑區中根的Noah Studio進行舞蹈訓練,為稍後拍攝的香港小姐主題曲MV排舞,大會安排了三位舞蹈老師Rui、Hikaru、Yuki教導眾佳麗舞步。

當中1號「高挑Charlie」麥明詩(Louisa)和4號「寸嘴Ada」龐卓欣,早前在港已鬥得火熱,今回再由香港鬥到日本。而今個回合,本身擁有芭蕾舞底子的Louisa絕對技勝一籌,Louisa做熱身時,已使出一字壓腿、拉筋和瑜伽等高難度動作。到正式跳舞時,Louisa更進入忘我狀態,懶理「螢光粉紅Bra邊」外露,繼續投入練習,相當專業。

同場10號「翻版朱晨麗」陳靜儀(Kristi)亦表現不俗,同樣忘我的她,跳舞時亦微露「南半球」。至於麥明詩宿敵4號「寸嘴Ada」龐卓欣,在二人「夾攻」下明顯大幅跌watt。

事後Louisa透露七、八歲時已學習芭蕾舞,大學時亦有跳Tango:「我覺得跳舞可以表現自我。(你跳得好投入)係呀,可能我厚臉皮,跳舞可以釋放到自己。(你走光)唔好意思,我會注意多啲。」問到會否教導其它跳得較差的佳麗,她說:「自己記性比較好,都有提其它佳麗啲舞步。老師有話4號Ada同7號Sylvia(吳佩欣)都跳得好。其實我同Ada都跳過班際比賽,佢都好出色嘅。」

相比下舞步比較失色的「寸嘴Ada」,其實整體尚算不俗,她透露由細到大都有跳芭蕾舞,並晒冷謂:「我以前喺香港兒童合唱團表演過,所以跳舞都好上手。(要改進?)Louisa真係跳得最好。導師叫我唔好成日望鏡喎,其實可能少少自戀呱,好鍾意照鏡。」10號陳靜儀則坦言曾上過兩堂K-POP舞課堂,所以對跳舞有信心。

鍾意就快D Share啦!