掃呢頁CODE去手機

2015年7月9日 星期四

郭藹明知慳識儉 [壹週刊 - 1322] 郭藹明,M1,



同你吟一吟

郭藹明知慳識儉

男主外女主內!成功賢內助,以前只需要買餸煮飯持家湊細路,今時今日就唔同講法,要慳家仲要識得幫老公累積財富。圈中成功星太之中,我哋個平民特首夫人發嫂應該雄踞榜首,朱麗倩、關詠荷、郭藹明、汪詩詩亦一定喺十大之內。

為咗另一半,郭藹明有人搵都推,全引退。因為青雲要留喺內地拍陳木勝新片《危城殲霸》,連結婚紀念日,人妻要人肉速遞上杭州慶祝。

老公專心𢱑銀,郭藹明做後援幫青雲投資物業,買屋買鋪,每次買賣,有賺冇蝕!早個禮拜,郭藹明一個人去咗尖沙咀海港城,唔行名店冇買無謂嘢,走入 city'super幫屋企上糧,買咗兩大袋就走。

識同老公搵錢,又知慳識儉,八珍相信劉青雲下世都一定再娶郭藹明。

一滴妝都冇嘅郭藹明目標清晰,唔行名店,去超市買完就走,而是日佢拎出街嘅啡色包包(箭嘴),八珍已經見過百萬次,證明呢位人妻極慳!

見到日本抹茶蛋糕,忍唔住自動送上門。

喺杭州同古仔拍緊戲嘅青雲,片酬已經升到千六萬人仔一部,但青雲嫂依然克制,唔亂 fing。

鍾意就快D Share啦!