掃呢頁CODE去手機

2015年7月9日 星期四

張文采狠飛 醉酒溝女影裙底 羅鈞滿韓國被扣兩個月 [壹週刊 - 1322] 張文采,羅鈞滿,M1,



娛頭

張文采狠飛 醉酒溝女影裙底 羅鈞滿韓國被扣兩個月

被揶揄七線扮三線的大台藝人羅鈞滿,得新聞部高級索主播張文采不嫌不棄,拍拖四年,女方日前在 fb自爆已經分手,更後悔浪費四年青春。

據知,鍾意搵位抽水搞到一街火頭的羅鈞滿今年二月曾在韓國闖禍,有指他在當地夜蒲醉酒玩出火,得罪社團再鬧上警局,最後無綫要出動律師親飛韓國營救,到四月底才安全返港。未有向女友講出真相的他,五月再被踢爆背正印偷食空姐,張文采唯有斬纜。

週一早上十一點半,張文采在 fb留言暗示已回復單身,並表示拍拖四年浪費青春。

曾高調拍拖,羅鈞滿帶張文采睇踢波,之後又跟一班波友坐茶餐廳食飯。

週一晚,羅鈞滿知道記者追訪,離開電視城即踩行油周圍兜圈,極速逃走。

追空姐兩度遊韓

入行六年,一直做三打七角色的羅鈞滿,前年為女友張文采和新聞部小花黃紫盈內鬥,突然插嘴力撐,戀情曝光,出位成功,當時他更公開確認視對方為結婚對象。其後參加《星夢傳奇》入到五強,獲余詠珊納為自己友力捧,派做綜藝節目又升呢擔任《勁歌金曲》主持,人氣一度急升。

有機會,但羅鈞滿未有好好珍惜!接連犯交通規例惹官非,又扮代表亂發言,盲撐大台贊成政府不發新電視牌,形象插水。但羅鈞滿未有學乖,今年二月,更在韓國溝女闖禍,搞到被扣超過兩個月。

「今年一月,阿 Moon(羅鈞滿)同嗰個空姐 Sylvia一齊去過韓國玩,到咗二月,佢知對方喺韓國,忍唔住又飛埋過去,之後 Sylvia飛走咗,佢就繼續留低,有晚同朋友出去飲酒,飲大咗就玩到癲晒,仲唔小心惹到當地嘅大佬個女友,個大佬唔高興,要佢賠錢道歉,話如果唔賠錢,就告發佢影女人裙底。

先溝空姐

今年五月,羅鈞滿跟身材豐滿的空姐 Sylvia夜蒲,被拍到態度親密,不過男方表示係讀書時期師弟女友。

再搞樂瞳

有指樂瞳跟羅鈞滿過從甚密,不過樂瞳表示二人是兄弟,照樣食飯

行街。

余詠珊營救

「阿 Moon係阿倫帶入明星足球隊,不嬲同班大哥都有偈傾,佢即刻打電話返香港求救撲水,不過都籌唔夠,最後人哋真係做嘢,搞到上警局,阿 Moon唯有搵 Sandy(余詠珊)幫手,公司就搵咗律師同經理人飛去韓國救佢,喺嗰邊搞咗成兩個月先走到。不過阿 Moon返到香港都冇同 Wendy(張文采)交代清楚件事,直到最近偷食斷正, Wendy先知道真相,仲發現佢同樂瞳行得好埋。」知情者說。

22/2

踏入 31歲,他在韓國一個人睇戲,並指做了一件未做過的事。

20/3

未出事前,羅鈞滿在韓國看球賽,更有心情戴黑超扮有型。

4/4

出事後被扣在韓國, 4月時放微博的相,明顯十分憔悴。

16/4

仍身在韓國的他,之後再上載一代笑匠差利相,不過羅鈞滿笑唔出,「只睇透在邪惡世界,麻煩事也不會長久」,完全反映他的經歷。

愛生事

羅鈞滿性格自以為是,仇口多,更兩度因為交通條例,幾乎一身蟻。

13年 4月

羅鈞滿因違例泊車而被控多條罪名,他否認控罪並到法院應訊,被裁定表面證供成立,同年 11月的審訊中,羅鈞滿成功舉證事發路段為私人路段,最後被判罪名不成立。

14年 3月

羅鈞滿揸車落斜時撞到前面一架的士,將的士推前撞到另一部私家車,造成三車串燒。羅鈞滿在屯門裁判法院被裁定不小心駕駛罪表證成立,裁決當日,卻因的士司機供詞前後矛盾,獲判罪名不成立。

封鎖消息

二月在韓國出事後,未能回港的羅鈞滿唯有同時消失於《勁歌金曲》,明星足球隊的每週操練,亦被迫缺席。

「平時只要唔使開工,阿 Moon都會去踢波,大家冇見佢一排,都有問佢點解喺韓國咁耐唔返,啲人仲笑佢留喺當地整容,直到明星足球隊班大粒好嚴肅咁話如果想阿 Moon冇事,就唔好問咁多,只係話佢喺嗰邊醉酒出咗事。」知情者說。

不想「家醜」外揚,大台對羅鈞滿在外地被扣一事,上下封嘴。

「上層有指令,叫經理人部門嘅同事唔可以對外講呢件事,所以好多人都唔知阿 Moon原來咁大鑊,不過佢喺公司其實都冇乜朋友,同星夢班人亦夾唔埋,好似同鄭俊弘同鄭世豪一齊出活動,阿 Moon會為咗爭靚位批踭,人哋唱多幾句,佢又同監製投訴,所以都冇乜人理佢同知道佢出咗事。」知情者說。

第一次見人

年初,第一次主持《勁歌》,跟吳業坤一齊合作,吳若希等做嘉賓。

15/3突然唔見咗

被扣留在韓國,只有吳業坤及譚嘉儀加鄭世豪做主持,羅鈞滿唔見蹤影。

28/6出現番

營救成功,相隔兩個月,又跟譚嘉儀再出現節目任主持,訪問李克勤。

4月底,羅鈞滿搞掂蘇州屎由韓國返港,立即約樂瞳及朋友打邊爐。

有方丈罩住,曾經出事的林師傑(右一)、許廷鏗(左五)都繼續有工作冇被罰,羅鈞滿(右二)亦大步𨂾過。

余詠珊視星夢幫出身的羅鈞滿為自己友,一直給他唔少演出機會。

蝴蝶公主

唔介意女尊男卑,同三打七拍拖的張文采,虛度四年,轉眼三張!於珠海學院新聞及傳播畢業後,張文采 08年加入亞視做財經頻道主播, 09年跳槽無綫主持《晚間天氣報告》及《天氣報告》。 13年被指欺壓前主播黃紫盈,令對方於互動新聞台報導南非前總統曼德拉的健康狀況未有好轉時,忽然流淚人前,引起網民熱烈討論,最後黃紫盈鬥輸離開無綫。今年 6月,張文采正式孭正成為《六點半新聞報導》主播,因常穿戴有蝴蝶結圖案的服裝及飾物,被網友稱為「蝴蝶公主」。

前度冇否認

本週一(七月六日)黃昏,羅鈞滿為張文采在 facebook自爆分手,大呻浪費四年青春一事在 instagram留言:「凡事有轉機」隔空補鑊。收工離開電視城時,被問到有關韓國惹禍一事,羅鈞滿也一味苦笑唔回應,之後更踩盡油,以一百八十公里車速速逃。翌日出席活動又終承認分手,不過就口窒窒冇講被撇原因。

至於得悉真相後怒撇男友的張文采,對有關前度在韓國醉酒出事,並未有否認。「多謝關心,你都明白我唔係咁方便回應太多!」之後匆匆收線。

羅鈞滿跟星夢幫被受力捧,在台慶孭重飛表演。

羅鈞滿口味一致,好兄弟樂瞳跟空姐女友樣貌相近,同樣愛晒泳裝照。

羅鈞滿出道六年,雖然憑《星夢》彈出,在《 On Call 36小時》依然做大茄。

譚詠麟喜歡幫後輩,當日由他帶羅鈞滿入明星足球隊。

羅鈞滿跟 Liddy合作劇集《四葉草》後傳緋聞, Liddy出事,羅鈞滿亦有慰問對方。

惹公憤遭圍插

自稱是三線藝人的羅鈞滿,多次借抽水搏出位,惹來圍插。 13年 10月,政府宣布免費電視發牌決定後, HKTV裁員 320人,羅鈞滿在 fb向港視主席王維基發炮:「作為電視業一員,當然希望電視業百花齊放。但是請王先生勿將自己商業失敗跟社會公義拉上關係。」又話:「王維基先生絕對不負責任和應負全責。」羅鈞滿抽王維基水,結果反被網民圍插,有網民更寫了篇《做人別太羅鈞滿》來批評他。

鍾意就快D Share啦!