掃呢頁CODE去手機

2015年7月9日 星期四

少女裸照撐同性婚姻 [壹週刊 - 1322] 裸照,M1,



我撐硬同性婚姻合法化!

爆壹爆

少女裸照撐同性婚姻

美國上月尾通過同性婚姻合法化。爆哥唔係攣,百分百鍾意女兼多多益善,但身邊有唔少同性戀朋友,反應就好大。其中一個女同性戀者 Colanda,更加開心到孖伴侶影咗輯全裸照,仲貼咗上 fb撐同性婚姻,寫住:「寶貝,我們可以光明正大了……在美國。」雖然重要部位有嘢遮住,但都好噴血吸引眼球。

玩到咁激,爆哥當然第一時間搵佢出嚟吹吓水。 Colanda今年只得十八歲,係一名兼職捽碟 DJ。爆哥問佢點解要裸撐咁激?佢話一向覺得女同性戀性感相好靚,所以上載呢批大膽照片來支持同性婚姻,「希望透過呢輯相,可以表達出同性戀唔係一件壞事,都係一種正常戀愛,同男女關係一樣,係好正常嘅事。」 Colanda又話,其實一早已有計劃同伴侶影一輯大膽照,「因為我覺得女同性戀嘅關係,畫面係好靚嘅,所以我一直都想拍攝一輯咁樣嘅相。而今次美國呢件事,就加速咗呢輯相嘅製作。」不過講到點解要用性感相來撐乜乜乜,爆哥都唔明,但就知呢期相當流行,早排就有港女在 fb晒性感相來拒交警察男友,就連台灣粉塵爆炸,都有香港女護士影性感相來撐傷者,呢個年代後生仔女興呢味嘛,正所謂潮流嘅嘢,我哋啲老鬼識咩呀。

但搞到咁高調,唔怕家人同朋友反對? Colanda話自己好好彩,家人同朋友都冇反對佢嘅「出櫃」行為。講吓講吓,佢仲開始眼濕濕,好感慨咁話,希望香港社會風氣可以開放啲,能夠容納同性戀者,甚至有朝一日,會將同性婚姻合法化。好,爆哥撐你,人人婚姻愉快,對社會點都係好事。

她們拍下性感相撐同性婚姻。

勝和校長 專心鋪路

早排差人重錘打擊和勝和,唔少大佬輩人物都俾人拉咗。爆哥近日同一名江湖叔父傾開呢單嘢,佢話最無辜嘅,應該係有勝和校長之稱嘅雙鷹青,因為佢呢兩三年已經少理江湖事,不過佢始終係上屆揸數人,名氣大,所以警方都仲係唔放過佢。

聽叔父講,脾氣一向火爆嘅雙鷹青,近年已經收咗火,主力做正行生意,除咗早年喺深圳開茶餐廳外,又殺入錦田一帶搞地產,都叫搵到錢。雖然初期同勝和嘅元朗猛人囝囝有拗撬,但之後大家都傾掂數各有各做,無話搞到黑幫火併咁大鑊。上星期爆哥去錦上路水流田村探朋友時,見到一班人喺度修路,當日太陽鬼咁猛,睇見都辛苦。其中一個神高神大好熟口面,望真啲原來係雙鷹青。堂堂大哥唔通轉行做鋪路工人?唔係,雙鷹青只係喺度監工,指揮班工人做嘢。朋友話沿住條路入去,有兩幢新起嘅村屋,應該係屬於雙鷹青發展嘅。睇嚟佢都係一心一意搵錢,唔再出江湖搞搞震。

雙鷹青(紅圈)正督促班工人修路。

黑社會咪搞啦,最緊要搵錢!﹙設計對白﹚

沙灘原來有錢執

爆哥上星期二朝早去石澳行吓,點知就遇到一位奇怪老外,他手持一個逾一米長的儀器在沙灘上來回踱步、「掃吓掃吓」,成個科學家咁,究竟搞邊科?問吓先知,原來呢位奇人叫 Simon Cox,英國人,已退休,本從事電纜工程,約兩年前移居香港,與妻子現居於西貢。過着退休生活的 Simon,喜歡郊遊,一星期會有一兩天帶同金屬探測器,到唔同沙灘「淘寶」,佢話「淘寶」喺英國非常普遍,經常有人四處尋找「古董」寶物。

自移居香港後,他持續進行此「興趣」,但依家找到嘅多是硬幣或銅戒指,曾找到最名貴的「寶物」,應是一枚金戒指,及一枚十九世紀清朝生產的錢幣。呢日佢搵唔到古董,但找到約七十蚊嘅「散銀」,但並不介意,仲話如果颱風過後沙灘上會有更多錢,最多可淘到約二三百元「銀仔」。爆哥覺得呢鋪正宗行街都有錢執,各位江湖救急等錢使,都可以考慮吓。

我唔係掃雷,係尋寶!﹙設計對白﹚

Simon曾在屯門黃金海岸找到金戒指,更將之扣在探測器手柄上。

他唯一搵到的古錢幣。

爆哥乜料

金融界撈家,穿梭黑白政商界,朋友遍布旺角至中環,每星期都八到唔同料,同《壹》仔讀者過吓癮!

鍾意就快D Share啦!