掃呢頁CODE去手機

2016年4月13日 星期三

王敏奕冇陪未來老爺入場睇首映 曾志偉抵死:新抱成日變 __,志偉,王敏奕,曾志偉,

《老笠》噚晚喺尖沙咀海運搞首映,主要演員曾國祥、郭偉亮(EricKwok)、崔碧珈都有出席,曾志偉就嚟撐個仔,王敏奕都有嚟撐男友,樂基兒就係獲導演邀請出席。EricKwok同崔碧珈喺戲入面嘅焦點,嗰場大膽親熱戲,搞到Eric差啲「頂痰罐」,Eric上次同老婆Grace一齊睇,話要揞住老婆隻眼:「佢無嘢,都係劇情需要,佢冇仔細問我,我都唔想答得咁進擊,不過會同佢去旅行補數,佢好開通。」咁Eric會唔 ...




其他影片:>>






《老笠》噚晚喺尖沙咀海運搞首映,主要演員曾國祥、郭偉亮(Eric Kwok)、崔碧珈都有出席,曾志偉就嚟撐個仔,王敏奕都有嚟撐男友,樂基兒就係獲導演邀請出席。Eric Kwok同崔碧珈喺戲入面嘅焦點,嗰場大膽親熱戲,搞到Eric差啲「頂痰罐」,Eric上次同老婆Grace一齊睇,話要揞住老婆隻眼:「佢無嘢,都係劇情需要,佢冇仔細問我,我都唔想答得咁進擊,不過會同佢去旅行補數,佢好開通。」咁Eric會唔會接全裸戲?佢話:「應該唔會,之前拍嗰部《有客到》露股,老婆叫我下次唔好,唔好俾全世界睇。」崔碧珈話自己拍嗰陣都尷尬,唔敢睇PLAYBACK,自己冇男友,係媽咪有睇,佢話媽咪好開通,好支持佢拍電影。嚟緊星期四就係曾志偉63歲大壽,佢話自己唔會大搞,會同屋企人過,想低調,但係會有一百幾十人慶祝,問到佢有咩生日願望,佢就話:「希望香港可以過得開心啲」,問佢點解新抱王敏奕唔陪佢入場,佢笑笑口話:「因為新抱成日變。」咁會唔會叫曾國祥俾新抱茶佢飲,佢話:「話知佢。」樂基兒無諗過拍戲咁長遠嘅事,嚟緊夏天佢都開始會滑水,佢希望喺香港滑唔會俾人影到。

攝影:仇志德 Eric Kwok同崔碧珈拍親熱戲拍到差啲要頂痰罐 做咩事瞪到隻眼咁大呢?
周家怡 曾國祥 J.Arie
樂基兒話遲下會玩滑水,仲希望唔好俾人影到 KB、火火 大合照
曾志偉被問到點解新抱王敏奕唔陪佢入場,佢笑笑口話:「因為新抱成日變。」 曾國祥、王敏奕

鍾意就快D Share啦!