掃呢頁CODE去手機

2016年4月13日 星期三

攬仔唔代表拍拖 徐子珊澄清:係我姊妹 __,徐子珊,子珊,

徐子珊話個男仔係好姊妹喎!女星徐子珊被指搭上西班牙型男新歡,二人更同遊西班牙,不過男方就否認戀情,直言沒有發展機會。而正身在馬來西亞工作的子珊,接受《東網》訪問回應緋聞一事。問到是否與型男拍拖?她笑說:「講吓笑啫,佢真係我下屬,幫我做珠寶,依家出咗咁嘅新聞,依家我決定炒咗佢,佢其實就滿三個月試用期,但太靚仔,炒咗佢!(做你咩下屬?)搞珠寶品牌,幫我做啲社交媒體同網站嘅嘢。(有指你跟佢去西班牙?)我 ...


徐子珊話個男仔係好姊妹喎!

女星徐子珊被指搭上西班牙型男新歡,二人更同遊西班牙,不過男方就否認戀情,直言沒有發展機會。

而正身在馬來西亞工作的子珊,接受《東網》訪問回應緋聞一事。問到是否與型男拍拖?她笑說:「講吓笑啫,佢真係我下屬,幫我做珠寶,依家出咗咁嘅新聞,依家我決定炒咗佢,佢其實就滿三個月試用期,但太靚仔,炒咗佢!(做你咩下屬?)搞珠寶品牌,幫我做啲社交媒體同網站嘅嘢。(有指你跟佢去西班牙?)我冇跟佢!絕對冇,係朋友去旅行。(好親密喎?)姊妹係咁架(屈人哋GAY?)係咩,係我姊妹,你覺得係唔係?(自己考慮過外國對象?)自己冇咩所謂,冇話一定要中國人,但未試過鍾意外國人。」

仲未簽約邵氏

問到合約問題,子珊稱去年8月已約滿無綫。有指她將簽約邵氏?子珊表示:「由8月傾到依家,佢哋一直催我,仲搵咗負責合約嘅同事同我傾,但係我懶,真係唔識合約嘅嘢,又忙緊珠寶嘅嘢,會積極繼續傾落去,同時間佢哋都幫我搵工作,落實咗會話畀大家聽。」

唔覺得要結婚

談到感情事,子珊就表示唔心急:「都有人追,但覺得唔需要揀住,自己唔急,唔覺得要結婚。(多人追?)有嘅時侯就會有,暫時未話想穩定落嚟,去吓約會咁梗有,但未搵到啱嘅對象拍拖。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!