掃呢頁CODE去手機

2016年4月13日 星期三

03291902荃灣石棺藏屍:石棺藏屍:小草被指戀上疑犯 真男友斥離譜 __,

阿賢強調小草從不「收兵」或亂搞男女關係。(互聯網)荃灣工廈石棺藏屍案中,18歲姓何女疑犯「小草」,一直被指為案中姓曾主嫌的女友,更有報道指她與潛逃台灣的其中2名疑犯關係錯綜複雜,其男友「阿賢」終現身說法,怒斥有關報道不負責任:「離譜咗啲囉,又話佢暗戀姓張(疑犯),又話關係複雜!」他強調小草從不「收兵」或亂搞男女關係,與兩疑犯只係普通朋友,「我真係無證據話到畀你聽佢哋無關係,但我信佢(小草)囉,因為 ...


阿賢強調小草從不「收兵」或亂搞男女關係。(互聯網)

荃灣工廈石棺藏屍案中,18歲姓何女疑犯「小草」,一直被指為案中姓曾主嫌的女友,更有報道指她與潛逃台灣的其中2名疑犯關係錯綜複雜,其男友「阿賢」終現身說法,怒斥有關報道不負責任:「離譜咗啲囉,又話佢暗戀姓張(疑犯),又話關係複雜!」他強調小草從不「收兵」或亂搞男女關係,與兩疑犯只係普通朋友,「我真係無證據話到畀你聽佢哋無關係,但我信佢(小草)囉,因為我比你哋更了解佢(小草)!」

阿賢又指出,是在一間cafe與做店員的小草相識,兩人拍拖兩年多,他與該兩疑犯亦是朋友。對於小草有否背他「偷食」,他指:「一定有人暗戀同追佢(小草),但佢受唔受係一件事」,強調2人從沒有因第三者嘈交或分手,故對女友百分之百信任。

今次事件已對他及小草身邊的朋友、家人做成很大困擾,「原本我睇完都可以笑吓當無事,睇完留言先知道好多人誤會佢」、「我係男人無所謂呀,但佢一個女仔咁樣畀人話」、「呢樣嘢對佢傷害係一世!」

對於小草與今次案件的關係,阿賢稱交由法庭處理,但指小草去台灣前有向他交代。據知阿賢其後得悉女友出事,即搭機趕赴台灣,陪女友到警署報案,然後一同返港。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!