掃呢頁CODE去手機

2016年4月13日 星期三

【陪遊西班牙】 36歲徐子珊食詐糊 外籍新歡決絕稱冇發展機會 __,徐子珊,子珊,

現年36歲嘅徐子珊早前去讀設計,減少喺大台演出,原來感情世界得到滋潤,今日《壹週刊》爆子珊搵到個六呎高嘅外籍模特兒MoniDemirov,子珊仲打得火熱,買埋機票去西班牙見家長,據知男方亦不時貼出同子珊嘅合照上網大晒恩愛。據報道講有「舞蹈底子」嘅子珊,早前透過朋友介紹識到同樣鍾意跳舞嘅Moni,Moni又識講英語,所以同子珊傾得埋,子珊前年講明想外闖,一度被無綫「雪藏」,盛傳當時佢多咗時間,就搵M ...


現年36歲嘅徐子珊早前去讀設計,減少喺大台演出,原來感情世界得到滋潤,今日爆子珊搵到個六呎高嘅外籍模特兒MoniDemirov,子珊仲打得火熱,買埋機票去西班牙見家長,據知男方亦不時貼出同子珊嘅合照上網大晒恩愛。據報道講有「舞蹈底子」嘅子珊,早前透過朋友介紹識到同樣鍾意跳舞嘅Moni,Moni又識講英語,所以同子珊傾得埋,子珊前年講明想外闖,一度被無綫「雪藏」,盛傳當時佢多咗時間,就搵M ...


現年36歲嘅徐子珊早前去讀設計,減少喺大台演出,原來感情世界得到滋潤,今日爆子珊搵到個六呎高嘅外籍模特兒Moni Demirov,子珊仲打得火熱,買埋機票去西班牙見家長,據知男方亦不時貼出同子珊嘅合照上網大晒恩愛。據報道講有「舞蹈底子」嘅子珊,早前透過朋友介紹識到同樣鍾意跳舞嘅Moni,Moni又識講英語,所以同子珊傾得埋,子珊前年講明想外闖,一度被無綫「雪藏」,盛傳當時佢多咗時間,就搵Moni,知對方要返西班牙家鄉,子珊亦跟埋去,結伴同遊,仲影咗張心口貼心口嘅合照。周刊又指,今年農曆新年期間,因為子珊要讀寶石鑑證及珠寶設計,Moni就急飛香港見面,子珊見Moni有心喺娛圈發展,仲帶佢去見幕後人,之前佢哋仲一齊去咗星街一間cafe,二人不時有傾有講,後嚟子珊發現有記者,即叫幕後工作人員同Moni走先,佢自己就一個人走,而子珊留喺cafe時,佢都不時打電話,在場記者問佢,佢只係講對方幫佢做緊珠寶,跟手揸車走。《蘋果》問過Moni,原來佢用緊子珊個電話號碼,佢就話目前用緊公司電話,佢就否認係子珊男友,只係工作上合作,做珠寶promotion manager,幫手做宣傳,對於被傳係「子珊男友」,佢都覺得好funny,二人係普通朋友關係,雙方只係工作上夥伴,強調目前係單身,仲好決絕咁話覺得冇發展機會。陪埋對方去見家長,年紀又唔細,以為箍到個外籍型男,點知隨時食「詐糊」!

(Instagram圖片) (Instagram圖片) (Instagram圖片)

鍾意就快D Share啦!