掃呢頁CODE去手機

2016年4月13日 星期三

霆鋒Chok爆下廚 「食」住真人騷開餐廳 __,霆鋒,謝霆鋒,

霆鋒透露會在節目內開《鋒味》餐廳,令《鋒味》色香味落地。謝霆鋒近日忙於拍攝內地節目《12道鋒味》第三季,今次霆鋒會繼續帶大家去世界各地尋找美食,日前攝製隊已出發到非洲及芬蘭拍攝,兩國一冷一熱,有着不同壯麗景色,除了視覺享受外,霆鋒更透露今次會為觀眾帶來味覺感受,創真人騷先河,原來他會在節目內開《鋒味》餐廳,令《鋒味》色香味落地,令觀眾既可看亦可食到鋒味菜。現時霆鋒已落力為餐廳前期造勢,表示由4月1 ...


霆鋒透露會在節目內開《鋒味》餐廳,令《鋒味》色香味落地。

謝霆鋒近日忙於拍攝內地節目《12道鋒味》第三季,今次霆鋒會繼續帶大家去世界各地尋找美食,日前攝製隊已出發到非洲及芬蘭拍攝,兩國一冷一熱,有着不同壯麗景色,除了視覺享受外,霆鋒更透露今次會為觀眾帶來味覺感受,創真人騷先河,原來他會在節目內開《鋒味》餐廳,令《鋒味》色香味落地,令觀眾既可看亦可食到鋒味菜。現時霆鋒已落力為餐廳前期造勢,表示由4月13日起他會推出首個個人微信公眾帳號《鋒味》,並會透過帳號作全國名廚海選,公開招攬美食人才,參選方式將會透過《鋒味》公眾帳號公布。

環球滋味行

其實出道以來霆鋒從沒開設任何公眾帳號,但今次為了《鋒味》卻作出改變,他坦言《12道鋒味》令他真正走進人群:「我行去世界各地任何有華人嘅地方食飯,佢哋都會熱情同我講起《鋒味》呢個節目,所以我漸漸發現,原來當美食成為共同語言時,人同人之間嘅互動係咁溫暖,所以我想回饋呢班真正嘅民間食家朋友,我會開設公眾帳號同觀眾互動,親自答大家提出嘅美食問題,帶大家食勻世界美食,亦令美食愛好者透過呢個平台,了解更多我嘅《鋒味》概念同對美食嘅追求。」

代言飲品圓夢

另外,霆鋒最近為飲品拍廣告,感到既開心又感觸,因為在16歲入行那年,媽媽狄波拉曾問他當上藝人最想做甚麼產品代言人,當時霆鋒即謂希望能當上此產品代言人,終於在22歲那年他成功當上代言人,頭像更印在罐上,在產品還未正式出街前,他更立即拿一罐回家,並俏皮地送給拉姑,事緣他把罐放在家門口,按門鈴後即匿在後樓梯的木門後,當拉姑出來開門時,望到地下印有霆鋒頭像的罐,她開心地笑了,霆鋒現時回想起坦言:「我永遠記得媽媽嗰個笑容,又滿足又欣慰又激動,嗰個畫面好似一張相定格喺我腦海裏。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!