掃呢頁CODE去手機

2016年4月13日 星期三

熊黛林郭可頌擲2千萬掃半山全海景豪宅 __,郭可頌,熊黛林,

連愛巢都買埋,仲要買得咁抵,真係恭喜晒!熊黛林冧爆晒巨鑽,並公開表示就快成為郭可頌太太。雖然佢話嚟緊好忙,未必今年搞到婚禮,不過相信佢哋嘅好事應該都不遠矣。皆因,上月佢哋孖住買樓,根據土地註冊處資料,北角半山珊瑚閣高層3室以1,980萬港元出售,買家就係郭可頌同熊黛林。據知,相關單位,除咗位於高層之外,仲係全海景單位,實用面積為1,173平方呎,而實用呎價為1.69萬港元。雖然聽個實用呎價好似好勁 ...


連愛巢都買埋,仲要買得咁抵,真係恭喜晒!

熊黛林冧爆晒巨鑽,並公開表示就快成為郭可頌太太。雖然佢話嚟緊好忙,未必今年搞到婚禮,不過相信佢哋嘅好事應該都不遠矣。皆因,上月佢哋孖住買樓,根據土地註冊處資料,北角半山珊瑚閣高層3室以1,980萬港元出售,買家就係郭可頌同熊黛林。據知,相關單位,除咗位於高層之外,仲係全海景單位,實用面積為1,173平方呎,而實用呎價為1.69萬港元。

雖然聽個實用呎價好似好勁咁,但其實熊黛林今次買樓算係好抵,皆因呢個單位,去年中成交價去到2,250萬港元,即係話,佢哋依家先買樓,比舊年買平咗成270萬㗎。

呢個位於北角雲景道及天后廟道嘅珊瑚閣,喺1973年落成,樓齡大概43年,係老牌豪宅。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!