掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

全數上繳老婆!張頴康自爆每日配給$100 __,張頴康,

張頴康娶到個打算精明嘅老婆真係幾有福氣。無綫藝人張頴康及太太麥雅緻拍拖出席公開活動。康仔全程拖實老婆,原來麥雅緻帶病現身,康仔表示:「昨晚佢發高燒,我 ...


張頴康娶到個打算精明嘅老婆真係幾有福氣。

無綫藝人張頴康及太太麥雅緻拍拖出席公開活動。康仔全程拖實老婆,原來麥雅緻帶病現身,康仔表示:「昨晚佢發高燒,我瞓上床發現佢好似火爐咁滾,完咗活動會同佢睇醫生嘞。」

買酒要儲兩日錢

談到首次同場出席商場活動,康仔近日積極練歌表演。問到酬勞是否很豐厚?他笑謂:「好似差唔多,不過梗係想個個星期都有(外快)啦。其實我唔知搵幾多,全部都交晒畀老婆,佢真係每日俾番100蚊我咋,有時放工想買支酒飲吓,都要儲兩日先得,更加唔可以請同事食飯啦。」

當眾打情罵俏

麥雅緻解釋自己「配給政策」謂:「唔想佢買酒飲,況且食飯、入油我全部都負責晒喎,100蚊只係零用咋。」康仔即反駁老婆「唔跟通脹」,多年來沒有增加零用錢,不過打情罵俏成份居多,二人又同聲同氣於台上分享夫妻相處之道,康仔坦言:「最緊要槍口對外,大家嘅態度要一致,即使鬧交都唔可以講分手,通常冷靜完之後我就算好悔氣咁講聲對唔住,佢都會接受。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!