掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

Sake House隆重開幕 何傲兒美人易醉 __,傲兒,何傲兒,

ThreeMonkeys4歲生日喇!日式酒吧餐廳ThreeMonkeys日前4周年誌慶及SakeHouse隆重開幕,藝人何傲兒、林作、莊家豐、高偉國、 ...


Three Monkeys 4歲生日喇!

日式酒吧餐廳Three Monkeys日前4周年誌慶及Sake House 隆重開幕, 藝人何傲兒、林作、莊家豐、高偉國、黃俊豪、鄭紹康、鄧智偉與旗下新人李聰等出席祝賀, 現場更有醒獅表演,場面盛大。

何傲兒最愛日本飯

最愛日本菜的何傲兒(Lily)透露試過整蛋包飯,最愛日本飯又圓又大粒,平時放工後亦喜歡與同事食串燒飲Sake(清酒),激讚Three Monkeys啱晒自己。她又自爆有一次作客黃長興家中飲醉酒:「佢整咗杯Welcome Drink畀我哋,既然佢咁有誠意整畀我,我就飲晒佢,但未食正餐已經醉咗。」

桃花旺唔敢挑機

Lily透露與家姐何傲芝首次一同擔任飲食節目主持,問到是否入得廚房、出得廳堂?她說:「因為媽咪成日都叫我要識個好男仔,就要識煲番啲靚湯先。」提到早前邀林作做嘉賓,家姐何傲芝請對方食「檸檬」,Lily笑說:「家姐講笑,點止請佢食檸檬,喺鏡頭前請佢食白果添!基本上佢哋一拍即合,兩個互窒,佢哋本身識所以好有默契。」她又讚林作條件好,但桃花旺盛不敢招惹。

林作Sake冧女

另一嘉賓林作則透露最愛飲Sake,因為比較清又不覺得有酒精:「同埋女仔比較鍾意飲,通常醉翁之意不在酒,而Whiskey就男人Drink,好興,但女仔唔喜歡,所以Sake市場大啲。」他自爆一飲酒便面紅,還會變得怕醜!提到做補習天王,他說:「有呢個機會,機不可失,鍾意嘅嘢係要爭取。(補邊科?)英文,自己擅長都係英文,唔係教追女仔, 想幫到廣大學生。用心教學,要做麻辣先師,唔好理咩風格,最緊要我勁!」

酒樽布置夠「瀛」!

位於上環的日式酒吧餐廳Three Monkeys開業已經四年,主打惹味串燒,吃串燒當然要配Sake,故特別在餐廳一樓推出全新概念Sake House,環境以清酒樽作裝飾,充滿地道日式居酒屋氣氛。其中氣味清爽的Strong & Sour Sake用清酒、苦艾酒及鹹檸檬調配而成,口味特別,亦有以清酒調成的十款雞尾酒供選擇。美酒當然要配心思菜式,其中全新菜式的牛油雜菌暖沙律用牛油炒香雜菌,配上炸蒜片、羅馬生菜及京葱絲,伴以西芹、黑椒、洋葱、蒜及醬油製成的沙律油,滋味無窮。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!