掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

【大膽!】洪永城背唐詩詠一拖二玩瞞婚 __,唐詩詠,洪永城,

洪永城唔怕跪玻璃?藝人洪永城(Tony)、黃翠如和傅嘉莉(Kelly)在將軍澳出席無綫劇集《我瞞結婚了》之「我瞞的婚禮」活動。劇中男主角Tony一拖二 ...


洪永城唔怕跪玻璃?

藝人洪永城(Tony)、黃翠如和傅嘉莉(Kelly)在將軍澳出席無綫劇集《我瞞結婚了》之「我瞞的婚禮」活動。劇中男主角Tony一拖二出場,更半蹲讓翠如和Kelly坐大髀,盡享齊人之福。訪問時,Tony和翠如透露戲中又要咀又要摑,翠如更笑指拍親熱鏡頭時忍不住打冷震:「摑佢又唔敢用太大力,佢好易嬲,驚會佢投訴我!」被摑足三次的Tony就笑言要在網上投訴。

唔怕另一半呷醋

問會否叫男友蕭正楠欣賞二人的親暱戲?翠如即笑謂:「全世界最令佢放心嘅男仔就係洪永城!」Tony見狀亦有樣學樣:「全世界最令唐詩詠放心嘅女仔就係翠如。(你哋兩Pair情侶約埋一齊睇劇?)都好喎,可以搵佢哋幫手谷收視!」提到Tony的「情敵」馬國明轉向情傾黃心穎,是否放下心頭大石?Tony笑謂:「佢從來唔係嚿石!」翠如聞言即笑謂:「佢梗係唔係石,佢係神,級數高好多!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!