掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

睇「阿媽」殺人 簡淑兒呆咗! __,簡淑兒,

睇「阿媽」殺人 簡淑兒呆咗!
簡淑兒有追看前晚坤坤跳樓一幕,坦言嚇到呆咗!【東方日報專訊】新一代女神簡淑兒(Jessica)在《迷》劇中飾演田蕊妮的「忤逆女」,兩人互摑指罵一幕睇到 ...


簡淑兒有追看前晚坤坤跳樓一幕,坦言嚇到呆咗!

【東方日報專訊】新一代女神簡淑兒(Jessica)在《迷》劇中飾演田蕊妮的「忤逆女」,兩人互摑指罵一幕睇到觀眾咬牙切齒,雖然角色已陣亡,但她依然有留意劇情發展,指前晚有睇吳業坤跳樓亡一幕:「以為我嗰場已經夠爆,原來阿田逼坤坤嗰場仲爆!嗰時喺公司化妝室,化妝姐姐擰轉頭見到我睇到呆晒,就知場戲好好睇,即刻跑去電視前面!」問到阿田落得如此下場會否覺得「抵死」,Jessica說:「佢係我阿媽嚟o架!迷失咗啫!佢咩都冇晒喎!(你出街時有冇人話你係衰女包?)咁又冇,但好多人認得我叫我Chloe,網上就好多人留言鬧我,話生舊叉燒好過生我。」


鍾意就快D Share啦!