掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

【繼續食花生】警訊之花馬溱禧護新娘冇走數:見到又唔係事實嘅全部 __,

因為化妝師April喺fb爆咗一單「新娘唔找化妝師尾數」嘅事,聲稱入行做咗新娘化妝8年,竟然遇到一對極品新人,過程更遇上奇恥大辱,結果呢件事迅速成為全 ...


因為化妝師April喺fb爆咗一單「新娘唔找化妝師尾數」嘅事,聲稱入行做咗新娘化妝8年,竟然遇到一對極品新人,過程更遇上奇恥大辱,結果呢件事迅速成為全城熱話,網民個個買定花生睇留言,有人戥化妝師唔抵,亦有一對新人嘅姊妹開po撐好友,今日《蘋果》打俾今次事件嘅當事人化妝師April,佢語氣平靜咁話:「暫時唔方便講,我仲處理緊件事。」其實喺April開PO嘅當晚,有警訊之花之稱嘅馬溱禧(Heily),去咗April嘅fb留言力數喪插兼力撐新娘,不過不單對事件冇幫助,反而激起另一場罵戰,最後Heily刪PO。同新娘子認識多年嘅Heily,今日接受《蘋果》嘅電話訪問,講到呢件羅生門事件,佢話自己當晚都有出席:「其實係冇走數,嗰陣因為化妝師準備要走,喺新娘子送緊客,化妝師話如果過多10分鐘又要收OT,於是新娘子咪搵兄弟去安排,點知兄弟攞咗化妝師嘅手寫單之後,發覺本來張單係寫OT錢原本係300蚊,但係有人手寫改咗係500蚊,可能係誤會喇,點解會寫多咗錢,為咗證明係佢改嘅,啲兄弟咪叫佢寫番張紙作實喇,以免令新娘同新郎有誤會,以為係兄弟問題。」Heily再話:「化妝師話人哋唔肯出OT錢,其實根本唔係唔肯出,只不過係想清淅啲,點知佢又話人哋圍佢,走去報警,仲驚動啲親戚,佢哋覺得話晒係大喜日子,點解要叫差人嚟,所以都走過嚟了解吓發生乜嘢事。咁啲親戚有男有女,唔係圍佢咁嘅意思。」有指當時兄弟專登「唱銀紙」找數,佢就話:「銀仔係因為的士錢係31.8,所以真係俾咗1.8銀仔,而唔係整條數都俾咗銀仔,可能係大家誤會咗。」不過有人覺得化妝師態度有問題,唔知係咪因為呢個原因而唔俾錢?Heily話:「佢哋試妝嗰陣都冇問題,到咗正式嗰日,覺得佢喺態度上有問題,但係新娘子冇辦法即時搵過一個化妝師,又驚夜晚個妝俾佢化得唔好,唯有大家都唔出聲。」佢堅稱係冇拖數:「只不過係個尾數唔明張單點解會劃咗,我明白啲兄弟,佢哋唔係喺化妝其間去交涉咗OT錢係幾多,我明白OT錢係必需要俾,因為真係用咗啲工作時間,只不過係覺得加咗嗰個錢,就要解釋好啲,唔好郁吓就報警。」Heily否認新郎哥係警察,對於勁起底,佢話:「佢哋喺自己個FB有回應,我覺得佢哋未必會出嚟再講。0依家呼吸都係錯,網民覺得睇完化妝師講完嘅說話,都覺得係新郎新娘唔啱,我都明白化妝師有佢嘅意見,但係我哋見到又唔係事實嘅全部,所以我先會出聲。網民講呢啲嘢都唔需要法律責任,都係食花生,以訛傳訛咁,又作咗好多版本,話佢租車唔俾錢,其實唔係。」

Heily堅稱一對新人冇拖數。 Heily話佢嗰晚都有去飲,唔覺得有人圍化妝師。 Heily開腔撐朋友,仲去咗化妝師嘅fb留言!(網上圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!