掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

【分手一周年】鄧麗欣遇上方力申 __,方力申,鄧麗欣,

上年嘅3月,方力申同鄧麗欣宣布分手,今年剛好一周年。藝人鄧麗欣(Stephy)出席第五屆揹水一戰比賽,她表示這天5時就要起床,通常去旅行才會這麼早,她 ...


上年嘅3月,方力申同鄧麗欣宣布分手,今年剛好一周年。

藝人鄧麗欣(Stephy)出席第五屆揹水一戰比賽,她表示這天5時就要起床,通常去旅行才會這麼早,她說:「今年都冇乜練過跑,都係盡力。今次要揹住4.5升水跑山15公里,真係要專門練,但今年冇,有啲擔心。」她笑言剛去完日本旅行,有購物當負重練習,加上這次是慈善活動,不用太大壓力。

至於與前男友方力申(小方)一起參賽,Stephy指已是第三年:「年年都一齊,但起步時間唔同,佢遲我15分鐘,今年我同我隊排球隊一齊參加。佢跑得快過我,應該好快過我頭,睇吓途中會唔會遇見。(感觸?)順其自然,大家都同呢個慈善團體關係好好,我哋上次見都係喺呢個活動記者會,今次又係,幾特別。」她表示沒有難受的感覺,因為大家都為了慈善,剛去了日本放鬆心情覺得幾好。說到分手一周年,她直言時間過得很快:「順其自然啦,唔需要成日諗住。頭先有記者問我係咪放低咗,我覺得唔需要特別放低或者執着,大家順其自然過自己生活。」

考慮自己開公司

提到她與公司約滿,她指現在是自由身,正安排一些事,與不同公司接洽中,亦有考慮自己開公司,待有決定才公布。問到舊公司有否留她?她謂:「其實合作愉快,就算唔續約都係愉快咁分開,冇話留唔留。如果我想嘗試新嘢,或者有唔同發展,我諗大家都明白。」她稱知道小方滿約,但詳情不清楚。她認為自己在這行多年,應該夠成熟開公司,但也擔心應付不到太多範疇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!