掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

谷真眼淚鬆口氣 吳業坤通咗「便秘」 __,吳業坤,

吳業坤守秘密咗成年嘅跳樓戲出街,笑言感覺似通便。
谷真眼淚鬆口氣吳業坤通咗「便秘」有份演出《迷》劇的吳業坤昨日到婚紗展宣傳自家西裝品牌,講到角色在前晚一集中被田蕊妮迫死,坤坤坦言鬆一口氣:「谷住成年嘅 ...


谷真眼淚鬆口氣 吳業坤通咗「便秘」

有份演出《迷》劇的吳業坤昨日到婚紗展宣傳自家西裝品牌,講到角色在前晚一集中被田蕊妮迫死,坤坤坦言鬆一口氣:「谷住成年嘅『便秘』終於通咗!一年前接到劇本就知要死同爆喊,諗咗好耐究竟自己做唔做到,但慢慢做又有Feel,做得好唔好觀眾去睇,但自己好開心可以完成嗰場戲。」

講到喊戲時再現眼鏡起霧,他笑言係奇迹:「我呢幾年嘅演藝生涯,除咗攞獎嗰次之後就再冇喊過,嗰下幾有滿足感!同埋證明滴眼藥水係唔會眼鏡起霧,要真喊先得。」坤坤又表示拍劇時要面對人生關口,當時因準備紅館騷,又擔心會有負評,幸好獲阿田開解,並由頭帶到他落尾。


鍾意就快D Share啦!