掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

《迷》:神級演技嚇親人!阿田發癲墮樓唔死得 __,阿田,田蕊妮,

阿田堅犀利!無綫劇集《迷》高潮迭起,今晚將播出兩小時大結局,狂魔「計穎妍」(田蕊妮飾)的下場引起網民諸多猜測,喪盡人性的她連續幾集屢開殺戒,借刀殺人令 ...


阿田堅犀利!

無綫劇集《迷》高潮迭起,今晚將播出兩小時大結局,狂魔「計穎妍」(田蕊妮飾)的下場引起網民諸多猜測,喪盡人性的她連續幾集屢開殺戒,借刀殺人令大奸角何啟南命喪黃泉外,還向得悉其奸計的徒弟吳業坤下毒手,究竟最終結局還有沒有人要落地獄呢?

穎妍墮樓後入精神病院

東網收到「獨家劇透」,昨晚一集講述阿田與鄭嘉穎墮入愛河後發生關係,想不到百密一疏,她於睡夢中呼叫:「阿榮(吳業坤飾),你唔死唔得!」結果引起嘉穎懷疑而作出深入調查。阿田有感自己與嘉穎難捨難離,內心忐忑令情神狀態陷入崩潰,最後飽受情緒衝擊下進入瘋癲狀態,更因失足墮樓但大難不死,結果被送入精神病院度餘生。

讀劇本讀到癲

對於連日來的劇情可以盡騷演技,睇到網民激讚「連睫毛鼻涕都識做戲」,阿田接受電話訪問開心地說:「真係只能講句多謝!我會繼續努力嘅,最緊要觀眾鍾意。(結局冇好下場?)我只可以話自己個角色喺現實生活同心理都去錯咗位置,結局會去到一個自己認為最舒服嘅地方囉!(殺埋嘉穎?)佢其實好矛盾,大家感情啱啱開始,但又要鬥智鬥力,想知我哋點?真係要今晚留意!其實當初接到劇本,我都睇到癲癲哋,用咗好多時間去研究點做,壓力好大,不過能夠遇到呢個角色係我嘅福氣,唔想錯過佢。」阿田又笑指演技嚇親賴慰玲與吳業坤兩位「小朋友」,今日提早收工的她將在家中與兩人飯聚,由老公杜汶澤(阿澤)親自下廚,齊齊欣賞大結局。

阿澤讚媲美積尼高遜

老婆演技獲得好評,阿澤亦讚阿田演得好:「直情可以媲美我偶像積尼高遜嘅《飛越瘋人院》!作為演員及導演嘅我,太太有咁嘅表現都覺得驕傲。一個演員最大嘅奬勵係好嘅劇本同角色,我諗阿田已經得到佢想要嘅嘢同滿足感。(見到佢同嘉穎演嘅床上戲唔呷醋?)電視嘅尺度有幾闊呀?同我喺日本拍嗰啲冇得揮!內心戲我唔夠佢嚟,但講到床戲佢點都追我唔上嘅。」而拍檔鄭嘉穎被問到會否介意遭阿田搶Fo?他說:「監製話想畀我試吓唔同角色,今次就做小男人角色,其實阿田要咁樣情緒起伏係好有難度。(唔一齊睇結局?)我要幫音樂劇《風雲》全日綵排,惟有叫阿田加油啊!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!