掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

呂慧儀被勒令封肚 暫停造「蟹」 __,呂慧儀,

呂慧儀被勒令封肚 暫停造「蟹」
「長腳蟹」呂慧儀與主播區永權昨日齊齊出席親子活動。【東方日報專訊】無綫藝人「長腳蟹」呂慧儀,昨日攜同囝囝蟹籽出席活動。被問到會否再生B時,正拍攝無綫處 ...


「長腳蟹」呂慧儀與主播區永權昨日齊齊出席親子活動。

【東方日報專訊】無綫藝人「長腳蟹」呂慧儀,昨日攜同囝囝蟹籽出席活動。被問到會否再生B時,正拍攝無綫處境劇《開心速遞》的她,大爆被監製勒令封肚:「但拍到十月啫,都Welcome嘅,因為唔夠Energy幫個仔放電,要搵多個伴畀佢。」又笑指兩歲半的蟹籽每事問,慘被考起:「佢問我女仔有冇『咕咕』,又問我Superman有冇『咕咕』?」

至於娛樂新聞主播區永權則與太太和兩個囝囝到場,自言不是怪獸家長的他閒時亦會陪「陪太子讀書」:「有時都要惡,因為小朋友同小魔怪係一線之差。」提起有線或會熄機,有線出身的他表示震驚但亦理解狀況:「始終蝕咗咁多年。」


鍾意就快D Share啦!