掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

【獨家】林頴彤街頭扮樹熊攬仔斷正 原來又係扮分手 __,

現年24歲嘅林頴彤(Bella)上年情人節宣佈拍拖,男友係大台22歲奀星容天佑,點知拍咗半年拖,就話好忙少見面而分手,淨係可以做番朋友。(新聞連結:h ...


現年24歲嘅林頴彤(Bella)上年情人節宣佈拍拖,男友係大台22歲奀星容天佑,點知拍咗半年拖,就話好忙少見面而分手,淨係可以做番朋友。(新聞連結: http://bit.ly/2npXPWx )呢半年嚟,Bella每次喺活動上講到感情狀況,都堅持自己係單身,未有人追。如果冇時間見面,所以先做番朋友,咁好得閒,可以見足成日呢?《蘋果》日前下午5點左右,見到林穎同容天佑喺灣仔星街附近行街,接近收工時間,行人都幾多,Bella當時戒備心都幾重,帶晒口罩同容天佑分得好開,直至見周圍少咗人,就親密起嚟,頭貼頭睇電話,林穎彤仲將右手放入容天佑件雨絨衫袋取暖。兩個人沿路行到皇后大道東搭的士去舊灣仔街市,等車期間容天佑煙不離手,Bella喺身邊就一啲都唔介意。兩人喺舊灣仔街市嘆住咖啡,坐咗半個鐘就起身離開。專登騰空一日出嚟,邊可能咁快返屋企?佢兩個人嘆完咖啡,call Uber由灣仔去荃灣愉景新城,一落車就入咗足浴店打算揼骨,不過唔使一陣兩個人就出番嚟,原來佢哋係去錯地方,即刻再搭的士去荃新天地另一間足浴店。呢程由荃灣去荃灣嘅的士,中間都要停唔少紅綠燈,Bella同男友就把握時間,喺車廂內捲下對方頭髮,又搣下對方個鼻,玩玩下容天佑仲身個人挨咗落去Bella到。呢次Bella同容天佑就揼足兩個鐘,過咗9點先出番嚟,由男友埋單俾錢。成身鬆晒之後兩人再喺商場行咗陣,冇咩收穫轉場去甜品店食糖水。成個夜晚淨係喺灣仔飲咗杯咖啡,所以Bella呢餐都幾開胃,連續食咗兩碗先夠,而Bella嘅戒心明顯冇朝早咁重,除低口罩同容天佑傾得好開心。Bella食完嘢,又輪到容天佑食煙,佢再次邊食邊截的士,送Bella返葵涌公屋屋企。拍拖拍足一日,Bella對呢次約會好滿意,喺屋企樓下轉角處送咗個緊抱俾男友,容天佑都好受落咁攬住Bella左搖右擺,纏綿一輪,容天佑先目送Bella上樓離開。《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!由今日起,請在以下網址(http://campaign.appledaily.com/goldenplum2017 )投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。

林頴彤同容天佑復合斷正,拍拖玩足一日,喺屋企樓下旁若無人攬攬告別。(採訪、攝影:黃曉程、羅德光、梁繼光) 日前《蘋果》見到兩人喺灣仔星街附近,搵緊地方落腳,睇嚟已經行咗一陣街。 林頴彤伸手入對方褸袋。
第一站去舊灣仔街市嘆啡。 大約半個鐘報,call Uber去荃灣,容天佑就邊食煙邊等。 第二站去咗愉景新城,不過原來去錯地方。
呢程由荃灣去荃灣嘅車程,倆小口互玩對方頭髮,又互相依偎。 落車先蹺實去搵櫃員機撳錢。
梗係由男仔俾錢啦。 Bella一個人食咗兩碗糖水!
容天佑負責食煙。 返到屋企樓下,以攬攬代替goodbye kiss。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!